تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارندگی بی وقفه،ضبط سریال نوروزی را با مشکل مواجه کرد/ اهدای بخشی از دستمزد عوامل «بر سر دوراهی» به هموطنان سیل زده

بارندگی بی وقفه،ضبط سریال نوروزی را با مشکل مواجه کرد/ اهدای بخشی از دستمزد عوامل «بر سر دوراهی» به هموطنان سیل زدهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «بر سر دوراهی» که به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی همزمان با پخش به عنوان سریال نوروزی شبکه دو در حال تصویربرداری نیز هست، با مشکلات جدی روبرو شده است.

از آنجایی که اغلب سکانس‌های سریال خارجی و در خیابان هستند، بارندگی‌های هفته اخیر برای «بر سر دوراهی» که حوالی ۴۵ روز است، کلید خورده همواره مشکل آفرین بوده است.

گروه در هفته‌های قبل برای جبران مشکل و متوقف نشدن کار، تلاش کردند بخش‌هایی از کار را در استودیو کروماکی ضبط کنند، اما این امکان برای همه سکانس‌های خارجی ممکن نیست.

اکثر سکانس‌های اصلی «بر سر دوراهی» خیابانی هستند و علاوه بر اینکه تصویربرداری همزمان با پخش فشار زیادی را به گروه وارد کرده، بارندگی بی وقفه نیز تیم را دچار مشکلات جدی کرده است.

عوامل این سریال همچنین روز گذشته اعلام کردند بخشی از درآمدشان را برای کمک به سیل زده‌های کشور از طریق هلال احمر به این هموطنان اختصاص داده اند و از سازندگان سه سریال نوروزی دیگر نیز دعوت کردند به این پویش بپیوندند.

حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، بهرنگ علوی، بهنوش بختیاری، شیرین آقاکاشی، یلدا قشقایی، محمد ساربان، با حضور افسانه چهره آزاد، مجید مشیری، شهین تسلیمی با هنرمندی عنایت بخشی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی و میترا حجار بازیگران «بر سر دوراهی» هستند.

این سریال هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و ساعات بازپخش آن ۰۰:۳۰ بامداد، ۱۲ ظهر و ۱۶:۱۵ است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارندگی بی وقفه،ضبط سریال نوروزی را با مشکل مواجه کرد/ اهدای بخشی از دستمزد عوامل «بر سر دوراهی» به هموطنان سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..