تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای فروش نخست «اجازه دارم جیغ بکشم» به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  تئاتر موزیکال «اجازه دارم جیغ بکشم» به نویسندگی رضا افشاری از ساعت ۲۱ امشب شش فروردین در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

گروه نمایش «اجازه دارم جیغ بکشم» به کارگردانی علی ساسانی‌نژاد روی صحنه می‌رود. سود حاصل از اولین اجرای این نمایش برای همدردی با مناطق سیل زده استان‌های مختلف به هلال احمر اهدا می‌شود.

متین ستوده، یولیا گناتیوک، محمدرضا شریفی علیایی، علیرضا شریفی علیایی، سیاوش بابایی، پردیس زارع، الناز اسمعیل زادگان و حامد شفیع‌خواه ازجمله بازیگرانی هستند که در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای فروش نخست «اجازه دارم جیغ بکشم» به سیل‌زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..