تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶ مرکز پذیرش اسکان میهمانان فرهنگی در سطح استان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به صورت سرزده از مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان سنندج بازدید کرد.

امروز به منظور بررسی وضعیت خدمات رسانی به میهمانان فرهنگی و روند پذیرش و اسکان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی شهرستان سنندج، از نزدیک از نحوه خدمات رسانی در این مراکز بازدید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد مرکز اسکان فرهنگیان در سنندج، به گفتگوی صمیمانه با عوامل اجرایی مرکز پذیرش پرداخت و از تلاش‌ها و فعالیت‌های اعضای ستاد تقدیر و تشکر کرد.

قربانی در ادامه گزارش آماری از مراکز و مدارس اسکان و پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز ۹۸ ارائه کرد و گفت: در نوروز امسال تعداد ۱۶ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر می‌باشد.

به گفته این مقام مسئول در نوروز ۹۸ تعداد ۱۵۹ مدرسه با یک هزار و ۲۳۹ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود ۴۴۴ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۲ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به صورت سرزده از مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان سنندج بازدید کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶ مرکز پذیرش اسکان میهمانان فرهنگی در سطح استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..