تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاهان به دنبال صدر جدول / نخستین تجربه منصوریان در دربی اصفهان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی حساس و مهم اصفهان میان تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن امروز سه شنبه ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

در حالی که گفته می‌شد دربی اصفهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار نمی‌شود، اما مدیرعامل سپاهان این موضوع را تکذیب و بیان کرد محل بازی تغییر نمی‌کند و این دیدار در همان ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

دربی اصفهان همواره از جذابیت خاصی برخوردار است چرا که هر ۲ تیم اصفهانی بازی تهاجمی ارائه می‌دهند و به دنبال کسب امتیاز در دربی اصفهان هستند.

سپاهان به دنبال صدر جدول / نخستین تجربه منصوریان در دربی اصفهان

زردپوشان اصفهانی در آخرین روز‌های  سال ۹۷ شانس زیادی برای حضور در صدر جدول داشتند، اما از فرصت‌های خود برابر تیم فولاد خوزستان استفاده نکردند و با یک امتیاز به خانه خود بازگشتند.

آن‌ها در دربی اصفهان فرصت دارند تا با پیروزی برابر همشهری خود هم امتیاز با پرسپولیس شوند و با تفاضل گل بیشتر صدرنشین لیگ برتر شوند، اما کار سختی پیش رو دارند.

امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان بعد از بازی با فولاد خوزستان سکوت خبری خود را شکست و در نشست خبری عملکرد ۴ داور را مورد انتقاد قرار داد و گفت: تا زمانی که زنده باشم فغانی، ترکی، خورشیدی و ممبینی را نمی‌بخشم.

به هر حال قلعه نویی معتقد است که تیمش بیشترین ضرر از اشتباهات داوری دیده  و خواستار قضاوت عادلانه داوران شده است.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین بازی خود در سال ۹۷ توانست آبی پوشان اهوازی را شکست بدهد و عیدی به هواداران خود بدهد.

شاگردان منصوریان با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارند. آن‌ها قصد دارند با پیروزی در دربی اصفهان یکی، ۲ پله در جدول رده بندی صعود کنند، اما با حریف سرسختی مواجه هستند.

سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن اعتراضاتی نسبت به انتخاب پیام حیدری به عنوان داور دربی اصفهان دارد و حیدری را برای قضاوت این بازی، جوان دانسته است.

قاسم حدادی فر از ذوب آهن و عزت اله پورقاز از سپاهان محرومان این بازی هستند. با توجه به اینکه پورقاز بازیکن سپاهان نمی‌تواند در دربی اصفهان بازی کند برای کمک به سیل زدگان مناطق شمالی عازم این شهر شده است تا به یاری هموطنان خود بشتابد.

محمد ایران پوریان، جلال الدین علی محمدی، محمد ابراهیمی مصدومان تیم سپاهان هستند که به احتمال زیاد ایران پوریان و ابراهیمی می‌توانند با صلاحدید کادر فنی در دربی اصفهان بازی کنند، اما علی محمدی به این بازی نمی‌رسد.

تقابل قلعه نویی و منصوریان  استقلالی های سابق در دربی اصفهان به جذابیت این بازی می افزاید. 

پیام حیدری از سوی کمیته داوران به عنوان داور دربی اصفهان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

امیر قلعه‌نویی به کمیته اخلاق احضار شد

استقلال در سرنوشت قهرمانی نیم فصل دخیل شد/برانکو و قلعه نویی این بار جنگ از راه دور

قلعه نویی: اقدامات باشگاه پرسپولیس جای تاسف دارد / فغانی خود شیفته است

انتهای پیام/  

جدال قلعه نویی و منصوریان در دربی اصفهان  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاهان به دنبال صدر جدول / نخستین تجربه منصوریان در دربی اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..