تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه پاستامیگو درست کنیم؟

چگونه پاستامیگو درست کنیم؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما تا به حال چند طعم مختلف پاستا را امتحان کرده اید و چند نوع آن را بلدید؛ اگر هم پاستا دوست دارید و از طرفداران غذاهای دریایی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما  پاستامیگو با کاری درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مواد لازم:

میگوی ریز پلویی:۵۰۰ گرم
پاستا یا اسپاگتی:یک بسته
پودرکاری:یک قاشق غذاخوری
هویج پخته شده:۳۰۰ گرم
ذرت پخته شده:یک لیوان
روغن زیتون:به میزان لازم
پیاز متوسط:یک عدد
فلفل دلمه‌ای متوسط:یک عدد
زردچوبه:۲ قاشق چای خوری
خردل:۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

ابتدا پیاز و فلفل دلمه‌ای را به شکل خلالی خرد کرده با روغن زیتون داخل تابه می‌ریزیم و شروع به تفت دادن آن‌ها می‌کنیم. زردچوبه و میگو‌ها را نیز به مواد اضافه کرده و همه را با هم خوب سرخ می‌کنیم و به مواد به میزان دلخواه نمک و فلفل اضافه می‌کنیم.
وقتی میگو‌ها سرخ و پخته شدند، هویج و ذرت را به آن اضافه کرده و در حد گرم شدن مخلوط می‌کنیم و مواد را از روی حرارت برمی داریم.
کنار بشقاب مقداری از پاستا که آن را پخته و به روغن زیتون آغشته کرده ایم  و از خوراک میگو به میزان کافی کنار پاستا می‌گذاریم و آن را سرو می‌کنیم. برای این کار از قالب سیلیکنی پاونی استفاده کرده ام که می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های لوازم قنادی تهیه کنیم.

منبع: پارسینه

انتهای پیام/

طرز تهیه پاستا میگو با کاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه پاستامیگو درست کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..