تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی جدید عنوان Battlefield V منتشر شد

بروزرسانی جدید عنوان Battlefield V منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت EA یکی از شرکت‌ها آمریکایی است که فعالیت آن درحوزه بازی‌های رایانه‌ای است. این شرکت در سال ۱۹۸۲ و در آمریکا تاسیس شد و در همان چند سال نخست فعالیت خود توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. این شرکت عناوین بسیار پرطرفداری مثل: فیفا، بتلفیلد، کراسیس و بسیار عنوان پرطرفدار دیگری را تولید و عرضه می‌کند که می‌توان گفت: عنوان Battlefield از بقیه عناوین این شرکت به خاطر داشتن داستانی جذاب و همچنین انتشار هر ساله، محبوب‌تر است.

آخرین نسخه از سری Battlefield در سال ۲۰۱۸ و با نام Battlefield V. برای کنسول‌های PS4، Xbox و پلتفرم کامپیوتر عرضه شد که از زمان عرضه تاکنون، شرکت EA بروزرسانی‌های زیادی را برای این عنوان منتشر کرده است. این عنوان سوم شخص و اکشن ، روایت‌گر داستان جنگ جهانی است  و هر مرحله از آن در شهری جدید و با شخصیتی جدید اجرا می‌شود.

بروزرسانی جدید عنوان Battlefield V منتشر شد
شرکت EA برنامه بروزرسانی‌هایش را برای عنوان اعلام کرد که اولین بروزرسانی از برنامه‌های این شرکت در تاریخ ۲۵ مارس منتشر شد. این برزورسانی برای افزوده شدن حالت بتل رویال یا Fairestorm به صورت رایگان برای کنسول‌های PS4، Xbox و پلتفرم کامپیوتر منتشر شده است. در این بروزرسانی، حالت بتل رویال برای کاربران باز شده  که در این حالت از بازی کاربران به صورت آنلاین به مبارزه بایکدیگر میپردازند.

شرکت EA برای حالت بتل رویال از بازی Battlefield V، وسایل نقلیه و اسلحه‌های ویرنگر و قدرتمندی تدارک دیده است. اما از آنجایی که مپ بازی در این حالت بزرگ است و ممکن است بازیکنان یکدیگر را پیدا نکنند دیواری از جنس آتش به اطراف نقشه را گرفته است که با گذشت زمان کوچک‌تر می‌شود و کاربران را به هم نزدیک می‌کند،درست مثل عنوان PUBG. همچنین قرار است از ماه آینده چالش‌های جدید نیز به این حالت چنده نفره افزوده شود.

بروزرسانی‌‎های بزرگ بعدی این عنوان در تابستان و پاییز منتشر خواهد شد که برنامه شرکت EA برای ماه ژوئن ،اضافه کردن نقشه‌ای جدید به نام Marita و حالت چند نفره‌ای جدید است که کاربران در قالب دو تیم ۵ نفره و در فضایی کوچک به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. همچنین در پایان سال ۲۰۱۹ شرکت EA به عنوان Battlefield V. حالت Awakening the Giant launches را اضافه خواهد کرد که هیچ اطاعاتی از آن توسط EA منتشر نشده است.

بروزرسانی جدید عنوان Battlefield V منتشر شد
کارشناسان به عنوان Battlefield V امتیاز ۸ از ۱۰ را داده‌اند و این نشان می‌دهد جدیدترین نسخه از سری Battlefield نیز مثل نسخه‌های قبلی این سری توانسته است موفق باشد. از طرفی هم می‌توان گفت: حالت بتل رویال این عنوان باتوجه به تریلر‌های پخش شده، یکی از بهترین عناوین چند نفره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: یوبی‌سافت تا مارس ۲۰۲۰ حداقل ۳ بازی منتشر خواهد کرد

انتهای پیام/

بت رویال به عنوان Battlefield V افزوده شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی جدید عنوان Battlefield V منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..