تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی موبایلی که سپر بلای صاحب خود شد+تصویر

گوشی موبایلی که سپر بلای صاحب خود شد+تصویر//////دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن های همراه نه تنها زندگی ما را ساده تر و راحت تر کرده اند بلکه سرگرمی خوبی برای اوقات بیکاری هم شده اند اما اینبار یک حادثه باعث شد تا تکنولوژی پیشرفته امروزی که گاهی باعث مرگ و اتفاقات تلخ می شود، جان صاحب خود را نجات دهد.

ماجرا از آن جا شروع شد که قهرمان حادثه که در حومه شهر زندگی می کند با دشمن قدیمی خود در خیابان روبرو شد.ظاهر فرد مقابل دل پری داشته و با تیر و کمان حمله می کند.

قهرمان ماجرا که فکر نمی کرد مورد شلیک واقع شود گوشی همراه خود را برداشت تا از صحنه فیلم بگیرد.که در آن لحظه کماندار تیر را رها و تیر به گوشی موبایل اصابت کرد.  در همان لحظه گوشی سپر بلا شد و برخلاف همیشه که باعث مرگ و صدمه می شود اینبار جان صاحب خود را نجات داد.

مرد کماندار در حال حاضر دستگیر شد و منتظر محاکمه است.

گوشی موبایلی که سپر بلای صاحب خود شد+تصویر//////دپویی عید


انتهای پیام/


برخلاف همیشه اینبار گوشی موبایل جان صاحب خود را نجات داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی موبایلی که سپر بلای صاحب خود شد+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..