تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Adobe Photoshop Express Premium v6.0.587 - برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس برای اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد، می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ ویژگی های برنامه Adobe Photoshop Express: بخش Basics برای برش، مرتب کردن، چرخش و برعکس کردن و حذف قرمزی چشم تصاویر بخش Auto–Fix برای نظیم کنتراست و روشنایی تصاویر تنها با یک لمس ! بخش Color برای  کنترل وضوح، کنتراست، هایلایت، سایه ها، رنگ ها در عکس ها بخش One-touch filters برای انتخاب از میان بیش از ۲۰ افکت خیره کننده و عالی به اشتراک‌گذاری عکس های در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر، تامبلر و غیره تغییرات نسخه جدید فتوشاپ اکسپرس - Adobe Photoshop Express: اضافه شدن  قابلیت تصحیح رنگ سیاه و سفید با کیفیت بالا رفع برخی نواقص نرم افزاری  این نرم افزار تاکنون نزدیک به 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز خوب 4.1 را کسب کرده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 
 دانلود نرم افزار فتوشاپ دانلود نرم افزار فتوشاپ دانلود نرم افزار فتوشاپ  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Adobe Photoshop Express Premium v4.4.494 ؛ برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس

حجم: 72 مگابايت
نسخه: v6.0.587

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/

دانلود فتوشاپ برای گوشی هوشمند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Adobe Photoshop Express Premium v6.0.587 - برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..