تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید استاندار کردستان از سد قشلاق سنندج

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا عصر دوشنبه در جریان بازدید از سد قشلاق اظهار داشت: ضروری است هیچ کس در محدوده و حریم رودخانه قشلاق سنندج سکونت نداشته باشد.

استاندار کردستان تاکید کرد: درست است که بسیاری از اماکن حریم رودخانه به صورت غیرقانونی ساخته شده و بستر رودخانه را تصرف نموده است، اما نمی‌توانیم معطل اجرای مراحل تخریب این اماکن بمانیم و ضروری است زودتر افراد از این منطقه تخلیه شوند تا جان کسی به خطر نیفتد.

وی یادآور شد: باید از ساخت و ساز‌های غیر قانونی و بدون ضابطه در بستر و حریم رودخانه‌ها جلوگیری شود.

استاندار کردستان همچنین بر اطلاع رسانی و اعلام هشدار بصورت مستمر از طریق صداوسیما، مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی تاکید نمود.

پدرام لعلی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کردستان هم در این بازدید گفت: ورودی سد قشلاق اکنون به ۲۰ مترمکعب در ثانیه رسیده، اما میزان خروجی آب سد کمتر از ۱۴ متر مکعب در ثانیه است که لازم میزان خروجی را افزایش دهیم تا در صورت بارش سیل آسا، امکان بهتر مدیریت وجود داشته باشد.

عرفان مومن پور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان نیز گفت: حدود ۲۰۹ خانوار به صورت غیر قانونی در مسیر رودخانه قشلاق اقدام به تصرف و ساخت منازل کرده اند که به تمام این افراد اخطاریه تخلیه داده شده است.

در این دیدار مقرر شد امکانات فنی لازم از جمله ماشین آلات سنگین آماده و برای استفاده احتمالی پس از سرریز شدن سد قشلاق در محدوده رودخانه قشلاق مستقر شوند.

شورای هماهنگی مدیریت بحران کردستان صبح امروز نسبت به سریز شدن آب سد‌های قشلاق سنندج، سورال دهگلان و زیویه کامیاران و احتمال سیلاب در پایاب این سد‌ها اخطار داد.

هم اکنون ۹۶ درصد ظرفیت سد قشلاق سنندج پر می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اماکن مسکونی باغی پایاب این سد باید هرچه زودتر تخلیه شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید استاندار کردستان از سد قشلاق سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..