تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم های امدادی اورژانس اردبیل در آماده باش کامل

ساعت: 20:50 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470663

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان اردبیل از آماده باش کامل نیروهای امدادی اورژانس در اردبیل خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید محمد غریبانی در گفتگو با  سبلان‌ما، اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت مقابله با هرگونه بحران اندیشیده شده و 110 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 9 دستگاه موتور سیکلت و بالگرد امدادی در وضعیت آماده باش هستند.

غریبانی تصریح کرد: چادر بیمارستان صحرایی اردبیل جزو 10 بیمارستان سریع الاحداث کشور است که آمادگی پذیرش 200 بیمار را به صورت همزمان در خود دارد.

وی با بیان اینکه امسال بعد از سال‌ها ایده هزار تخت اوریانس محقق خواهد شد، افزود: با راه اندازی مرکز جامع اورژانس امام خمینی (ره) این مهم در شرف تحقق است و همچنین تیم‌های واکنش سریع امدادی در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم های امدادی اورژانس اردبیل در آماده باش کامل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..