تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایروبی سدهای گلستان ضروری است/ توزیع کمک های مردمی مدیریت شود/چایلی و نرماب ساخته می شد سیلاب خسارت نمیزد

ساعت: 22:00 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470656

نماینده مردم شرق گلستان با بیان اینکه کمک های مردمی مدیریت شود، گفت: لایروبی سدهای گلستان ضروری است و اگر سدچایلی و نرماب به بهره برداری مرسید شاید سیلاب به این شدت خسارت وارد نمی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ شهرام کوسه غراوی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سیل از مسیر شرق گلستان  به سمت گمیشان حرکت کرده است  و وضعیت شهرهای سیل زده آق قلا و گمیشان بحرانی است.

وی افزود:  میدواریم مسئولین بتوانند مدیریت کنند و می طلبد که بیش از پیش کمک های مردمی به خصوص در شهرهای آق قلا ، بندرترکمن و گمیشان انجام شود.

نماینده مردم شرق گلستان با اشاره به کمک های هر روزه مردم به سیل زدگان استان،  تصریح کرد: آن چه که اهمیت دارد این است که این کمک ها باید مدیریت شده به مردم توزیع شود.مسئولین باید در بین مردم حضور داشته  باشند، این حضور در آرامش مردم کمک می کند.

کوسه غراوی لایروبی سدها بخصوص در سد گلستان، بوستان  و وشمگیر ضروری اعلام کرد و گفت: می طلبد سدهای سد چایلی مراوه تپه و سد نرماب مینودشت  در نزدیک ترین زمان به بهره برداری برسد شاید اگر این سدها آماده بود  این اتفاق برای ما در این شرایط نمی افتاد.

وی ضمن تشکر از اعضای مدیریت بحران در استان تاکید کرد:  باید با کسانی که در این برهه اهمال کردند، خطاهایشان بررسی  و رسیدگی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایروبی سدهای گلستان ضروری است/ توزیع کمک های مردمی مدیریت شود/چایلی و نرماب ساخته می شد سیلاب خسارت نمیزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..