تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود موسیقی متن فیلم Gotti اثری از Jorge Gomez

موسیقی متن فیلم Gotti اثری از Jorge Gomez، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۱۹ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. Gotti فیلمی در ژانر بیوگرافی و درام به کارگردانی کوین کانلی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. از بازیگران این فیلم می‌ توان به جان تراولتا و کلی پرستون اشاره کرد. داستان فیلم در مورد خانواده خلافکار معروف Gotti در دهه ۲۰ میلادی را نشان می دهد. جان گاتی یکی از تبهکاران بدنام تاریخ می باشد که فعالیت هایش را در نیویورک پیگیری می کرد. وی از دوران نوجوانی با قاچاق مواد مخدر به دنیای تبهکاران وارد شد و پس از مدتی با قتل رئیس خاندان مافیایی « گامبینو » توانست بر صندلی ریاست بنشیند و فعالیت های خلافکارانه اش را گسترش دهد.

موسیقی متن فیلم Gotti اثری از Jorge Gomez

Gotti Soundtrack 320-128Kbps

موسیقی-متن-فیلم-gotti-ost

info

Album: Gotti
Composer: Jorge Gomez
Genre: Score
Date: 2018
Playtime: 44:37
01. So Sorry
02. Father & Son
03. Carpe Diem
04. Amore.mp3,Pitbull & Leona Lewis
05. Don’t Say Another Word
06. The Meeting
07. Enough
08. Father
09. Advice
10. Somebody To Be
11. The Mistake
12. Still Here
13. I Know You Know
14. Cosa Nostra
15. The Decision
16. The Plot
17. The Shelf
18. The Trial
19. Mourning

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود موسیقی متن فیلم Gotti اثری از Jorge Gomez»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..