تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ٢ برابرى نيروهاى امدادى در مناطق کوهپایه ای/ اورژانس تهران در آماده‌باش كامل قرار دارد

اضافه شدن حدود ۵۰ نفر به پرسنل اورژانس برای مقابله با وقوع حوادث احتمالیسید رضا معتمدی معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات اورژانس تهران برای احتمال وقوع سیل اظهار كرد: اورژانس تهران علاوه بر ۲۱۰ پایگاه ثابتی که دارد نقاطی از  راه که به عنوان نقاط خطر در نظر گرفته شده بود همچون فشم، لواسان، سولوقون و غیره را تقویت کرده است و تعداد آمبولانس‌ها و نیرو‌ها در این مناطق افزایش یافت.

وی ادامه داد: تمامی نیرو‌های اورژانس تهران در آماده‌باش کامل قرار دارند و مسئولان پایگاه‌های امدادی به صورت آنکال و آماده‌باش قرار گرفتند، همچنین کسانی که در سفر بودند به محل کار خود برگشتند تا در صورت وقوع حادثه حضور داشته باشند.

استقرار آمبولانس هاى اورژانس در برخى مناطق تهران

معتمدی تأکید کرد: در برخی مناطق اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس تهران مستقر شدند تا در صورتی که اتفاق افتاد با تمامی ظرفیت اقدام به امدادرسانی کنند.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران بیان کرد: احتمال وقوع سیل در مناطق کوهپایه‌ای و در بستر رودخانه‌ها بیشتر است بنابراین نیرو‌ها و امکانات این محدوده را تا حدود دو برابر افزایش دادیم.

وی با اشاره به اضافه شدن حدود ۵۰ نفر به پرسنل اورژانس برای وقوع حوادث احتمالی تصریح کرد: مردم تقاضا می‌کنیم که تا حد امکان از سفر کردن، اتراق و چادر زنی در محل‌های خطرناک جلوگیری کنید.

معتمدی یادآوری کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر غرق شدن یا آسیب دیدگى بر اثر بارندگی و وقوع طوفان به دست ما نرسیده است.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ٢ برابرى نيروهاى امدادى در مناطق کوهپایه ای/ اورژانس تهران در آماده‌باش كامل قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..