تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعادتمند:عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال بهترین اتفاق ورزشی ام بود

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران که سابقه مدیرکلی دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران را در کارنامه کاری خود دارد در گفت و گوی نوروزی خود از حضورش در استقلال به عنوان مهم ترین اتفاق ورزشی اش سخن گفته است.

سعادتمند:عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال بهترین اتافق ورزشی ام بود

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید؟

قطعا کنار همسرم، دخترم و مادر گرامی و دوست داشتنی‌ام.

دعا و آرزوتون هنگام تحویل سال چیست؟

آرزوی سلامتی و شادی برای اهل خانوادم، دوستان، همکاران و همه هموطنانم در داخل و خارج از کشور و اینکه کسی درگیر بیمارستان نباشد و آرزوی سربلندی برای کشور عزیزم.

در تعطیلات نوروز در کنار خانواده هستید یا ترجیح می دهید با دوستانتان سپری کنید؟

به جز یک سال که اگر اشتباه نکنم سال ۱۳۶۴ بود که درگیر منطقه عملیاتی و جبهه بودم، یادم نمیاد که سال تحویل کنار خانواده نبوده باشم، اولویت اولم خانواده است.

 اولین جایی که بعد از سال تحویل رفتید کجا بود؟

به منزل مادرم رفتم.

 اگر در ایران به سفر بروید کجا رو انتخاب می کنید؟

همه جای ایران سرای من است اما دوست دارم به مشهد مقدس بروم، اگر طی ۱ ماه ۳ بار هم سفر مشهد پابوسی آقا امام رضا برم بازم علاقه مندم که سفر بعدیم به مشهد مقدس باشد.

 شب عید چه غذایی میل کردید؟

مهم این است که دور هم شاد باشیم،خیلی کیفیت غذا و یا کمیت آن مهم نیست اما یک غذای معمولی سنتی سالم.

 از کدوم رسم نوروز خوشتان می‌ آید؟

قطعه صله رحم، دید و بازدید اقوام و فامیل و دوستان و همکاران.

از سین های هفت سین کدام یک را دوست دارید؟

سیب چون نماد سلامتی و زیبایی است و حتما توسط مادرم بر روی سفره هفت سین برای سلامتی اعضای خانواده گذاشته می‌شود.

بهترین عیدی که در طول عمر گرفتید چی بود؟

بهترین عیدی در طول عمرم می‌توانم بگویم به دنیا آمدن فرزندم و قبولی‌اش در رشته پزشکی بوده است. به لحاظ ورزشی هم یک روز خاطره آمیز داشتیم ما در ورزش کشور که پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بود بر استرالیا و راهیابی سختمان به جام جهانی.

بهترین خاطره از دوران کودکی؟

یادم می‌آید که در سن ۹ یا ۱۰ سالگی شنا بلد نبودم و طی یک روز شاید ۴ بار به دریا رفتم و بعد از چهارمین بار احساس روی آب ماندن را حس کردم که البته در شنا به آن می‌گویند "واتر فلینگ" و آن روز، روز بسیار خوبی برای من بود و بعد از آن آنقدر شنا کردم که در چهار شنا کاملا مهارت پیدا کردم و گاهی اوقات هم در مسابقات دریایی و استخری مقام‌های نسبتا خوبی داشتم.

سال ۹۸ سال خوک هست حستون به این حیوان و این سال چی میتونه باشه؟

به نظر سال ثروت و شانس است، امیدوارم که مردم کشورم همه در آسایش و رفاه باشند.

به خودتون در سال ۹۷ چه نمره‌ای می‌دهید؟

فکر می‌کنم که من نباید نمره بدهم باید خانواده‌ام که البته ازشان عذر خواهی می‌کنم چون بیشتر درگیر کار بودم، همکارانم و مقام‌های بالادستی که به هر حال نظاره‌گر بر اعمال و رفتار و کار کرد بنده هستند باید نمره بدهند اما احساس می‌کنم بد نبودم و به قول قدیمی‌ها شاید ناپلئولی قبول بشم.

سعادتمند:عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال بهترین اتفاق ورزشی ام بود

غم انگیز‌ترین اتفاق ۹۷؟

غم انگیزترین خاطره ۹۷ اتفاق بسیار بد در نیوزلند بود که می‌توانم بگویم کشتار مردم مظلوم، مسلمان و بی دفاع که از خودشان هیچ دفاعی نداشتند خیلی غم انگیز بود سقوط هواپیمایی که داشتیم و متاسفانه در آنجا تعدادی از هموطنانمان جانشان را از دست دادند و اگر خاطرتان باشد ۴ تا دختر بچه بی گناه در حادثه آتش سوزی مدرسه سوختند و این ها اتفاقات بدی بود که دل همه ایرانی‌ها را آزرده کرد.

بهترین و شگفت انگیز‌ترین اتفاق ۹۷؟

بهترین و شگفت انگیز‌ترین موضوع می‌تواند حضور گسترده و مردمی کلیه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشد، با توجه به این همه فشار‌های اقتصادی و این همه مشکلاتی که هست من فکر می‌کنم مردم بسیار بامعرفتی داریم و شگفت انگیزترین روز‌ها را به وجود آوردند و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمدند و مردانه پا به میدان گذاشتند و به همه دنیا گفتند که ما هستیم و امیدوارم که مسئولین بتوانند در کنار مردم دوباره روز‌های شگفت انگیزی را برای مردم خلق کنند.

برنامه و هدفتان برای سال ۹۸؟

بنا دارم که تلاش مضاعفی برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و بتوانیم آن ستاره سوم را اگر چه خیلی سخت است ولی فکر می‌کنم با توانی که اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و همکاران خوبمان در باشگاه دارند، کادر فنی، کادر پزشکی، کادر سرپرستی و به ویژه تلاش خود بازیکنان و خاصه هواداران در گرما و سرما از ما حمایت می کنند این شدنی است و به امید خدا این اتفاق برای ما رقم خواهد خورد.

اگر بفهمید فقط تا پایان سال ۹۸ فرصت زندگی دارید چی کار می‌کنید؟

خدا را شکر بدهی به اشخاص خاصی ندارم و البته به لحاظ اخلاقی چرا، به ۲ بانک مقداری قسط بدهکارم و حقوق را دریافت کنم بدون تأخیر اقساط را پرداخت می کنم اما تا دلتان بخواهد بدهی معرفتی دارم به خانواده، دوستان و به همکارانم و از همه ی آن ها حلالیت می طلبم.

سال ۹۷ از لحاظ ورزشی چگونه گذشت؟

بسیار سال خوبی برایم بود چرا که ما یک المپیاد بسیار بزرگی را در کشور به نام المپیاد استعداد‌های برتر کشور که به نوعی طراحی‌اش را خودم و همکارانم انجام داده ایم. ما در این الپمیاد بیش از ۴۶۰ هزار نوجوان را از دورترین روستا‌های کشور آوردیم که آن ها در یک المپیک کوچک با هم مسابقه دادند در ۷۸ رشته ورزشی و از میان آن‌ها ۲ هزار و ۴۰۰ استعداد ناب برای المپیک جوانان جهان ۲۰۲۲ سنگال و المپیک تابستانی ۲۰۲۴ کشف شد که این بسیار برای ما حائز اهمیت بود.

۱۳ رو چگونه به در می‌کنید؟

خب در کنار خانواده مثل همیشه البته امیدوارم دربی ۱۰ فروردین با پیروزی پشت سر بگذاریم و با خوشحالی تمام سیزده را به در کنیم.

عملکرد کی روش در تیم ملی فوتبال چه طور بود؟

در مباحث مدیریتی و شخصیت تیمی و سیستم دفاعی به نظر من کی‌روش خوب عمل کردند، کنترل بازیکنان مطرح کشور را بسیار خوب عمل کردند، نتایج و به اصطلاح حضور در جام جهانی از مزایای ایشان بود اما عدم توفیق در جام ملت‌ها و ناکامی در کسب جام، حاشیه‌هایی که بیشتر اوقات خودشان به راه می‌انداختند فکر می‌کنم اینها خیلی خوب نبود. اما درکل شخصیت تیمی ما را ایشان خیلی بالا بردند.

سعادتمند:عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال بهترین اتفاق ورزشی ام بود

تقریبا تمام تیم های لیگ برتری درگیر مشکلات مالی هستند چگونه و چطور باید این مسائل حل شود؟

فقط از راه درآمدهای پایدار، اجرای یک نظام قانونمند در بخش اسپانسرینگ و اقتصادی و بازاریابی، بحث ایجاد یک ساختار مناسب، راه اندازی هلدینگ اقتصادی مقرون به صرفه، ترانسفر بازیکنان، حق پخش تلویزیونی، حمایت هواداران که البته بند به بندش جای حرف‌های بسیار دارد که از حوصله بنده خارج است اما من احساس می‌کنم که می‌شود از راه های مختلف مواردی که اعلام کردم باشگا‌ه‌های ما به درآمدهای پایدار برسند.

رشته ورزشی تان نسبت به گذشته چه تغییراتی داشته؟

خب کاملا پیشرفت کرده، رشته ورزشی بنده فوتبال بود و شنا که در هر ۲ شاهد اتفاقات بسیار مدرن بوده ایم. به عنوان مثال در فوتبال خیلی از موارد سرعتی شده و به عنوان یک اقتصاد الان مطرح شده، پیشرفت فوق العاده‌ای داشته، رکوردهای شنا هم که لحظه به لحظه البته صدم ثانیه دارد بهتر می‌شود.

 در تعطیلات مطالعه هم دارید؟ اخرین کتابی که خواندید چه بود؟

خب من هر وقت فرصت داشته باشم مطالعه می‌کنم اما فکر می‌کنم در تعطیلات چون اکثر اقوام و دوستان و آشنایان به دید و بازدید می آیند، فکر می‌کنم  فرصت کمتر باشد اما اگر وقتی باشد حتما مطالعه خواهم داشت و کتابی هم که اخیرا دوباره مطالعه کردم به نام کتاب آبی بوده است.

نظرتان درباره نوسانات اقتصادی چیست؟

به نظرم نوسانات اقتصادی حاصل عملکرد ناحق مفسدان اقتصادی بوده، تحریم‌ها هم اثرات زیادی را داشته، به نظرم تولید ملی و حمایت کار و کارگر ایرانی بهترین روش خواهد بود و ضمن اینکه می‌توانیم مراوده‌هایی را با کشورهایی که دوست ما هستند داشته باشیم.

نوروز و کریسمس رو چه طور  مقایسه می کنید؟

نوروز و کریسمس ۲ عید بسیار خوب و عزیز هستند. برای ما مسلمانان و ایرانی‌های پاک نهاد و همچنین عزیزان مسیحی، هر کدام لطف خودشان را دارند.

یک دروغ سیزده بگویید؟

زیاد اهل دروغ نیستم و نمی‌دانم چه بگویم ، فکر می‌کنم مثلا بگوییم دلار شده هزار تومان شاید این دروغ بدی نباشد.

از تنقلات خوراکی های نوروز کدوم رو بیشتر دوست دارید؟

فعلا دوستشان ندارم و خیلی دنبال خشکبار و آجیل نیستم با این گرانی.

تصویری که از عید در ذهن خود دارید؟

روزهای پاک و خوب خدا در کنار خانواده و دوستان و لحظات شیرین خاطره‌دار

سعادتمند:عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال بهترین اتفاق ورزشی ام بود

بهترین دوست ورزشی که با او دید و بازدید عید دارید؟

بهتره بگوییم دوستان ورزشی، چون من دوستان ورزشی زیادی دارم که اسامی‌شان را اگر بگویم خیلی وقت می‌برد و همه آن‌ها برایم عزیز هستند و همه‌شان را از صمیم قلبم دوست دارم.

واکنشتان به اسم هایی ک مطرح می‌شود: 

ایران: وطنم که جانم فدایش 

ناصر حجازی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی، رضا احدی، ایرج دانایی‌فر و همه عزیزانی که تلاش کردند برای باشگاه بزرگ استقلال که جایشان خالی است و همیشه یادشان در خاطره‌ها زنده است.

سریال های نوروزی را تماشا می کنید؟

بله حتما برنامه‌های متنوع را دوست دارم، من یکی از مشتریای پر و پا قرص برنامه خندوانه، دورهمی و به ویژه سریال پایتخت هستم که جا داره اینجا هم یادی کنیم از مرحوم خشایار الوند نویسنده توانمند سریال دوست داشتنی پایتخت

اهل فضای مجازی هستید؟

بله در فضای مجازی هستم.

پیام نوروزی برای هموطنان؟

پیام بنده فقط سلامتی و شادی و تندرستی برای هم وطنانم هست و آرزو می‌کنم در سال جدید هم وطنی نباشد که سفره‌اش خالی باشد.

اتفاق مهم ورزشی که برای شما اتفاق افتاد چه بود؟

می‌توانم بگویم که عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال بهترین اتفاق برای من بوده است، به خاطر شادی روح پدرم که یک استقلالی ناب و تمام بود.

رسانه‌ها تا چه حد در معرفی و رساندن صدای شما به گوش مسئولان نقش داشته اند؟

می‌توانم بگویم رسانه درواقع نماد اصلی موفقیت‌ها در هر بخش است و نقد منصفانه می‌تواند باعث بروز پیشرفت در همه زمینه‌ها و مراحل شود ضمن اینکه رسانه زبان گویای همه واقعیت‌ها است و بخش عمده‌ای از زندگی است. رسانه‌ها در خیلی از موارد علی رغم اینکه شاید گاهی اوقات برخورد هم با آنها نشود، اما قدمشان در راستای توسعه و پیشرفت است و درود بر رسانه‌های پاک.

 اگر بخواهید از ایران به دوستان خارجی خود سوغاتی دهید چه چیزی را انتخاب می کنید؟

من دوستان بسیار زیادی در خارج از کشور دارم که شدیدا هم دوستشان دارم، تلاش می‌کنم تصاویری از کشور محبوب و عزیزم با موسیقی زیبا و اصیل ایرانی را برایشان بفرستم و اگر حضوری توفیق داشتم حتما برایشان صنایع دستی ارزشمند کشورمان را برایشان خواهم برد.

از کسی حلالیت می طلبید؟

از همه دوستان، اقوام و همکارانم خوبم و اگر عزیزی را ناراحت کردم پوزش می‌خواهم و حلالیت می‌طلبم.

در ایام نوروز جریمه راهنمایی رانندگی هم شده اید؟

خدا را شکر فعلا جریمه نشده ام. در ایام عید  توصیه می‌کنم همه عزیزان برای اینکه در کنار خانواده به خوش گذرانی مشغول شوند، در سفرها قوانین و مقررات را رعایت کنند و با پلیس راهور همکاری داشته باشند، در ایام عید تا آنجایی که می‌شود قوانین را رعایت کنند.

نظرتان درباره شعار هر سال و اینکه چه تاثیری در روند فعالیت ها میتواند بگذارد چیست؟

اگر به متن این شعارها که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود دقت کنیم و در اجرای آن دقت بیشتری داشته باشیم، قطعا پیروز خواهیم بود. درواقع نقشه راه ما را در یک سال پیش روی حضرت آقا نشان می‌دهند و من فکر می‌کنم باید  به شعارهای ایشان بیشتر توجه کنیم و به عنوان یک نقشه جلوی راهمان بگذاریم و بتوانیم به آن عمل کنیم.

بیشتر بخوانید:

تمرینات اختصاصی پدیده استقلال در آستانه دربی

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران برگزار شد

صیادمنش: بزرگ‌تر‌های استقلال به من انگیزه دادند

انتهای پیام/

گفت و گوی نوروزی با رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعادتمند:عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال بهترین اتفاق ورزشی ام بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..