تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت بازی سرنوشت ساز در انتظار تراکتورسازی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و دوم با پیروزی برابر تیم پدیده شهر خودرو توانست به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شود، اما این صدرنشینی ادامه دار نبود و پرسپولیس با پیروزی برابر سپیدرود رشت جایگاه این تیم تبریزی را در صدر جدول گرفت. البته سرخپوشان تبریزی برای کسب قهرمانی مسیر دشواری پیش رو دارند و باید از ۸ خوان دیگر عبور کنند و امیدوار باشند رقبایش نتیجه نگیرند تا برای اولین بار بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند.

تراکتورسازان با پیروزی برابر تیم پدیده شهر خودرو به پیشواز سال جدید رفتند و تعطیلات نوروزی سرخپوشان تبریزی بعد از این بازی شروع شد.

سرخپوشان تبریزی طبق صلاحدید لیکنز سرمربی تیم بعد از پیروزی برابر تیم پدیده شهر خودرو از ۲۴ اسفند ماه وارد تعطیلات نوروزی شدند. تمرینات تراکتورسازان تا ۲ فروردین ماه تعطیل بود و بعد از آن بازیکنان برای بازی هفته بیست و سوم برابر استقلال خوزستان آماده می‌شوند.

شاگردان لیکنز طبق برنامه ریزی سازمان لیگ تا پایان فصل هجدهم ۴ بازی خود را در ورزشگاه خانگی شان برگزار می‌کنند و این موضوع به نفعشان است چرا که در خانه به هیچ تیمی اجازه نفس کشیدن نمی‌دهند و همه تلاش خود را می‌کنند تا امتیازات کامل را کسب کنند.

هشت بازی سرنوشت ساز در انتظار تراکتورسازی

مسیر دشوار تراکتورسازی برای تحقق رویای قهرمانی

سرخپوشان تبریزی ۸ بازی برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارند که هر بازی برایشان حکم فینال دارد تا به رویای خود دست یابند.

تراکتورسازان در تعطیلات عید ۲ بازی مهم و حساس پیش رو دارند. سرخپوشان تبریزی روز شنبه ۱۰ فروردین ماه  ۹۸ در چارچوب هفته بیست و سوم مهمان آبی پوشان اهوازی هستند. همچنین آن‌ها روز جمعه ۱۶ فروردین ماه ۹۸ در چارچوب هفته بیست و چهارم میزبان تیم صنعت نفت آبادان می‌روند.

شاگردان لیکنز روز جمعه ۲۳ فروردین ماه ۹۸ در چارچوب هفته بیست و پنجم به مصاف تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌روند. آن‌ها بازی سختی در چمن مصنوعی برابر حریف شمالی خود خواهند داشت و تیم سپیدرود رشت به راحتی در خانه خود امتیاز از دست نمی‌دهد.

تراکتورسازان روز جمعه ۳۰ فروردین ماه در هفته بیست و ششم در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم پیکان هستند. آن‌ها در ورزشگاه خانگی خود با حمایت هواداران پرشور خود امتیاز از دست نمی‌دهند و شاگردان فرکی در تبریز کار سختی پیش رو دارند.

سرخپوشان تبریزی روز جمعه ۹ اردیبهشت ۹۸ در هفته بیست و هفتم به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن می‌روند و آن‌ها کار سختی در نصف جهان برابر شاگردان منصوریان دارند.

بازی حساس و مهم تراکتورسازان در هفته بیست و هشتم است و آن‌ها باید به مصاف سرخپوشان پایتخت یکی از رقبای اصلی اش در بالای جدول بروند. شاگردان لیکنز از ۳ خوان سخت برابر تیم‌های بالای جدول استقلال، سپاهان و پدیده عبور کردند و پیروزی برابر شاگردان برانکو هم برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است تا یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

بازی‌های هفته ۲۹ و ۳۰ به طور همزمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و تراکتورسازان در هفته بیست و نهم روز شنبه ۲۱ اردیبهشت پذیرای تیم پارس جنوبی جم هستند و در هفته پایانی هم روز پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

بیشتر بخوانید: 

تفکرات یحیی مقابل لیکنز به بن بست خورد/ تراکتور به صدر رسید

لیکنز: تراکتورسازی شایسته پیروزی برابر پدیده بود

تراکتورسازی یک - پدیده صفر/ تفکرات یحیی مقابل لیکنز به بن بست خورد

انتهای پیام/

دیدار‌های حساس تراکتورسازی در سال ۹۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت بازی سرنوشت ساز در انتظار تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..