تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸/ بازار داغ شایعه‌سازی در پی سیل اخیر/ سایه تیره گرانی بر سبد خانوار ایرانی/ ترفند‌های حرفه‌ای برای نگهداری میوه ها/ مرگبارترین روز‌های تعطیلات نوروزی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

مرگبارترین حمله‌های هوایی تاریخ/۱۳ حقیقت شگفت‌انگیز درباره ذهن انسان/ماجرایی تکان‌دهنده از شستشوی مغزی پسر بچه‌های ایزدی توسط داعش/ چگونه می‌توان همنشین خدا شد؟

وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟

عضو سابق هیئت علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره وضعیت بازار مسکن توضیحاتی ارائه داد.

بازار داغ شایعه سازی و دروغ پراکنی مجازی در پی سیل اخیر + تصاویر

همزمان با سیل اخیر در شمال کشور، سیلی از شایعات طی روز‌های گذشته روانه این مناطق شده که هدف آن دلسرد کردن مردم و افزایش فشار بر روی افکار عمومی است.

سایه تیره گرانی بر سبد خانوار ایرانی/ گرانی سال ۹۷ کدام خوردنی‌ها را از مردم گرفت؟

در پی گرانی سال ۹۷ خرید برخی از اقلام از لیست خانواده‌ها خط خورد و خیلی از خانواده‌ها یا کلاً خرید و استفاده از آن را برای خود ممنوع اعلام کردند یا اقلام دیگری را جایگزین آن کردند.

ترفند‌های حرفه‌ای برای نگهداری و تازه ماندن انواع میوه‌ها

برخی از میوه‌ها مانند موز، آناناس، انبه، خربزه و برخی مرکبات نسبت به سرما حساس هستند و بهترین مکان برای نگهداری این میوه‌ها فضایی در آشپزخانه، اتاق نشیمن یا ظرفی روی میز ناهارخوری است.

مروری بر همه داربی‌های نوروزی

در این مطلب مروری بر داربی‌هایی که طی سال‌های گذشته در ایام عید نوروز برگزار شده داریم.

بهترین منابع غذایی حاوی منیزیم را بشناسید + اینفوگرافیک

در اینفوگرافی زیر با بهترین منابع غذایی حاوی منیزیم آشنا می‌شوید.

مرگبارترین روز‌های تعطیلات نوروزی را بشناسید + نمودار

گذر روز‌ها در نوروز بیشتر از دیگر ایام سال به چشم می‌آید و در همین روز‌ها تنها در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر جان خود را از دست دادند و تعطیلات به خاطره‌ای بد برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

۱۰ گام اساسی در راه اندازی یک کسب و کار موفق

در این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ گام اساسی در راه اندازی یک کسب و کار موفق آشنا کنیم.

چکار کنیم تا در تعطیلات چاق نشویم؟

تعطیلات بلندمدت عید نوروز معمولاً باعث افزایش وزن انسان می‌شود، اما با یک برنامه‌ریزی صحیح می‌توان نه تنها دچار اضافه وزن نشد بلکه این عید دوست‌داشتنی را به شروعی تازه برای بدن تبدیل کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸/ بازار داغ شایعه‌سازی در پی سیل اخیر/ سایه تیره گرانی بر سبد خانوار ایرانی/ ترفند‌های حرفه‌ای برای نگهداری میوه ها/ مرگبارترین روز‌های تعطیلات نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..