تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه جاری شدن سیل در شیراز و فرار مردم+فیلم

بنا بر اعلام اورژانس شیراز، سیلاب امروز شیراز تاکنون ۱۷ کشته و ۶۸ مصدوم برجای گذاشته است. در میان اجساد پیدا شده ۶ مرد، ۳ کودک و ۸ زن هستند. مصدومین نیز ۳۸ نفر بستری و ۳۰ نفر سرپایی مداوا شدند.

به گزارش شمانیوز،بنا بر اعلام اورژانس شیراز، سیلاب امروز شیراز تاکنون ۱۷ کشته و ۶۸ مصدوم برجای گذاشته است. در میان اجساد پیدا شده ۶ مرد، ۳ کودک و ۸ زن هستند. مصدومین نیز ۳۸ نفر بستری و ۳۰ نفر سرپایی مداوا شدند.


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با توجه به هشدار مدیریت بحران مبنی بر بارندگی شدید در این کلانشهر توصیه‌های ایمنی زیر را به شهروندان و مسافران داد.


محمدهادی قانع با توجه به شدت بارندگی و آبگرفتگی معابر از شهروندان و مسافران خواست از تردد در کنارگذر‌ها خودداری و از مسیر‌های جایگزین عبور کنند و از سفر‌های غیر شهری و غیر ضروری، خودخوداری کنند.

وی افزود: منزل‌ها و خودرو‌هایی که دچار آبگرفتگی شده اند توسط نیرو‌های شهرداری و آتش نشانی در حال امداد رسانی هستند

تصاویر و گزارش‌های رسیده از برخی نقاط کشورمان حکایت از بروز بحران دارد؛ بحرانی از جنس سیلاب و مشابه آنچه در گلستان در روز‌های گذشته رقم خورده است.

 از جمله مناطقی که سیلاب در آن آغاز شده و به شدت خودنمایی می کند، شهر پرمسافر شیراز است که تصاویر رسیده از آن به شدت هولناک است؛ تصاویری از شناور شدن انبوه خودروها روی سطح آب در میان بهت و هراس شدید مردمی که نمی دانند اوج سیلاب را مشاهده می کنند یا شروع یک فاجعه وسیع تر را.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با توجه به هشدار مدیریت بحران مبنی بر بارندگی شدید در این کلانشهر توصیه‌های ایمنی زیر را به شهروندان و مسافران داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه جاری شدن سیل در شیراز و فرار مردم+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..