تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت جمعیت هلال احمرکردستان برای کمک به استان‌های سیل زده

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر  امروز در جمع خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان از استقرار ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی استان کردستان جهت یاری رساندن به هموطنان سیل زده در استان‌های شمالی کشور خبرداد.

محمدباقر محمدی دراین خصوص گفت: بارندگی‌های شدید اخیر در استان‌های شمالی کشور و وقوع حوادث سیل و آبگرفتگی، زندگی عادی مردم چندین شهر و روستا در استان‌های گلستان، مازندران و تاحدودی خراسان شمالی را مختل ساخته است.

محمدی افزود:جمعیت هلال احمر در کنار سایر ارگان‌های دولتی خدمات خوبی برای کمک به آسیب دیدگان حوادث سیل در استان‌های شمالی کشور انجام داده اند، لیکن برای حاکم نمودن آرامش و برگرداندن حالت بحرانی به حالت عادی، نیاز به کمک‌های مردمی شدیدا احساس می‌شود و بهمین دلیل جمعیت هلال احمر بعنوان یک نهاد نوعدوست درزمینه ساماندهی کمک‌ها مردم پیشگام شده است.

محمدباقر محمدی در ادامه مردم ایران را یک مردم نوعدوست خواند و خاطرنشان ساخت که مردم ایران در عرصه‌های سخت و مشکلات همواره یار و یاور همدیگر بوده و در تنگنا‌ها به یاری همدیگر شتافته و در کنار یکدیگر بحران‌ها را پشت سر می‌گذارند و استان کردستان نیز در این بحران در کنار مردم گلستان و مازندران و خراسان شمالی از هیچ کمک و تلاشی فروگذار نخواهد نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن اشاره به برپایی چادر و ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی کردمی در سطح شهرستان‌های تابعه استان، شماره حساب ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر نزد کلیه بانک‌ها جهت واریز کمک‌های نقدی مردمی اعلام کرد و همچنین اپلیکیشن #۱۱۲*۷۸۰* را جهت کمک به هموطنان سیل زده معرفی نمود.

محمدباقر محمدی همچنین از استقبال اقشار مختلف مردم و همچنین از نهاد‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی درراستای برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی جهت کمک به هموطنانمان در شمال کشور تقدیر و تشکر نمود و از عموم مردم دعوت بعمل آورد که در این کار خیر بزرگ سهیم باشند.

انتهای پیام/ع

فعالیت جمعیت هلال احمرکردستان برای کمک به استان‌های سیل زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت جمعیت هلال احمرکردستان برای کمک به استان‌های سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..