تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقدینگی های سرگردان برای رونق تولید هدایت شود

ساعت: 18:21 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470616

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تمرکز بر توان مردمی و بخش خصوصی و هدایت نقدینگی های سرگردان جامعه در جهت تولید، مهمترین گام درمقابله با مشکلات معیشتی مردم و رشد اقتصادی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   سبلان‌ما، آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با جمعی از روسای سازمان ها، مدیران کل، فرمانداران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد ضمن سفارش بر ضرورت داشتن برنامه برای رشد اخلاقی و معنوی در سال جدید اظهار داشت: امیدواریم همگام با تحول در طبیعت ، شاهد تحولات و دستاوردهای بزرگی در کشور باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که به فریاد کشور ما نه آمریکا و نه اروپا خواهد رسید و ما باید بر توان مردمی و بخش خصوصی متمرکز شویم اظهار داشت: هدایت نقدینگی های سرگردان جامعه در جهت تولید مهترین گام در رشد اقتصادی کشور است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آینده نگری و جلوگیری از باورسوزی را مهمترین لازمه انتخابات مجلس شورای اسلای در سالجاری دانست و تاکید کرد: رقابت سیاسی باید سالم باشد. 
در این دیدار همچنین بهنامجو استاندار اردبیل به تشریح برنامه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان در سالجاری پرداخت و افزود: قدم های مثبتی در حوزه تحقق زمستان بیدار از جمله استفاده از ظرفیت پزشکی آبدرنمانی برداشته شده است.
 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقدینگی های سرگردان برای رونق تولید هدایت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..