تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته اول تعطیلات نوروزی در مازندران با ۱۳ کشته

ساعت: 19:00 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470649

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: 13 تن بر اثر تصادفات رانندگی در هفته اول تعطیلات نوروزی در مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۳ تن بر اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان خود را از دست دادند که ۹ نفر انان مرد بودند.

وی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش داشت، افزود:۱۱ نفر در محور‌های برون شهری و روستایی و ما بقی در محور دورن شهری جان خود را از دست دادند.

عباسی گفت: آمار کشته‌های تصادفات نوروزی مریوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۴ فروردین ۹۸ است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه ۱۱ نفر در محل حادثه و مابقی در بیمارستان فوت کردند افزود: از این آمار ۱۰ نفر بومی و مابقی غیر بومی هستند.

وی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان از کل فوت شدگان عابر و راننده هر کدام ۵ نفر، سرنشین ۲ و موتور سوار یک نفر هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: بابل، قائمشهر و سیمرغ، تنکابن و نور هر کدام با ۳ مورد بیشترین فوتی را داشتند.

عباسی با تاکید بر اینکه آمار جان باختگان سوانح رانندگی، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از ۱۵ مرکز این اداره کل جمع آوری شده است، افزود: با توجه به امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته اول تعطیلات نوروزی در مازندران با ۱۳ کشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..