تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار اورژانسی در حال حاضر تخلیه سیلاب است / بیمارستان صحرایی از امروز افتتاح می شود

ساعت: 18:29 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470585

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کار اورژانسی مورد نیاز در حال حاضر ، تسریع در تخلیه سیلاب های موجود در سطح شهر آق قلا ، روستاهای اطراف آن و زمین های کشاورزی است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب و مطابق روزهای گذشته ، صبح امروز دوشنبه 5 فروردین 98 هم در جمع مردم و معتمدین شهرستان آق قلا گفت : ضرورت و اولویت اول در راه کمک و امداد رسانی صحیح و سریع به مردم آسیب دیده از فاجعه سیل ، ایجاد و حفظ امنیت و آرامش مردم فهیم ( علیرغم آسیب دیدگی های روحی و روانی و خسارت های مالی و اقتصادی ) است .

وی افزود: مهمترین درخواست ما از معتمدین و افراد صاحب نفوذ و مؤثر ، کمک در توجیه و آرام سازی مردم مناطق سیل زده است زمینه برای خدمات رسانی های7 بهتر فراهم شود .

سردار معروفی اضافه کرد:

کار اورژانسی مورد نیاز در حال حاضر ، تسریع در تخلیه سیلاب های موجود در سطح شهر آق قلا ، روستاهای اطراف آن و زمین های کشاورزی است .

وی اذعان داشت: کارهای بعدی مورد نیاز پس از تخلیه سیلاب شهرستان ؛ لایروبی ، پاکسازی ، ترمیم ، تعمیر و ساخت منازل و ابنیه های تخریب شده ناشی از سیلاب است که به ترتیب اولویت مورد توجه ، رسیدگی و اقدام قرار می گیرد .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: برای امداد و خدمت رسانی دقیق و هدفمند به مردم و بر اساس مطالعه ، شهرستان آق قلا به 9 قسمت تقسیم شده است که در هر قسمت دو گردان بیت المقدس و گروه های جهادی مستقر خواهند شد و تا پایان حل مشکلات مردم در کنار آنها خواهند ماند .

سردار معروفی اعلام کرد: بیمارستان صحرایی ایجاد شده توسط نیروی زمینی سپاه در شهرستان آق قلا از امروز افتتاح می شود تا پایان نیازمندی مردم در شهرستان باقی و برقرار خواهد بود و خدمات پزشکی و درمانی ارائه خواهد کرد .

وی با تاکید به این که پخت و توزیع غذای گرم در بین مردم مناطق سیل زده کماکان باید ادامه پیدا کند، افزود: این مساله در کنار توزیع غذاهای کنسروی است و به تدریج اقلام غذایی و خوار و بار تحویل خانواده می شود تا در منازل پخت و پز انجام شود .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اعلام کرد: تجهیزات اساسی مورد نیاز در حال حاضر عبارت است از پمپ مکش آب ، پمپ لجن کش ، تانکر شستشوی پمپ دار ، باب کت و اقلامی از قبیل پوشاک مختلف ، لوازم بهداشتی ، چکمه و مصالح ساختمانی شامل : گچ ، سیمان ، ماسه ، کاشی ، سرامیک ، بادامی و ... است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما دولت نیستیم ولی به مجموعه های دولتی کمک می کنیم تا مردم از وضعیت بغرنج کنونی خارج شوند ، ما با تمام نیرو و توان و امکانات پای کار هستیم و تا حل کامل مشکلات مردم مناطق سیل زده و تا آخر در کنار مردم خواهیم بود .

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار اورژانسی در حال حاضر تخلیه سیلاب است / بیمارستان صحرایی از امروز افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..