تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوه‌های کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان گلستانی

ساعت: 18:29 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470579

پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان استان گلستان با اعلام شماره‌حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری سیل‌زدگان شمال کشور، با عنوان «رفیق گلستان باشیم» راه‌اندازی شد.

وی افزود: با آغاز پویش #رفیق_گلستان_باشیم، انواع روش‌های حضوری و غیرحضوری برای جلب کمک‌های مردمی اعلام شد.

اسکندری عنوان کرد: مردم نیک‌اندیش ایران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶  نزد بانک ملی در بازسازی منازل تخریب‌شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

همچنین تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر کشور به‌ویژه در شهرستان‌های استان گلستان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان گلستانی هستند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوه‌های کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..