تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال اولین محموله کمک‌ها به مناطق سیل زده/ آماده باش دانشگاه پیام نور برای کمک به سیل‌زدگان

آماده باش کامل دانشگاه پیام نور برای کمک به مردم سیل‌زده استان گلستانبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور از آمادگی کامل دانشگاه پیام نور استان گلستان برای کمک به مردم سیل زده خبر داد و امدادرسانی به مردم استان گلستان در چنین شرایط بحرانی را مهم‌ترین وظیفه انسانی تمامی هموطنان دانست.

وی تصریح کرد: اولین محموله کمک‌های دانشگاه پیام نور که شامل اقلام ضروری و مواد مورد نیاز شامل: آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، پتو و …بوده، از طریق کانون هلال احمر دانشجویی به دست مردم سیل‌زده استان رسیده است و به زودی محموله‌های دیگر نیز تهیه و ارسال خواهد شد.

زمانی از تمامی اعضای هئیت علمی، کارکنان اداری و نیز دانشجویانی که توانایی امدادرسانی به مردم سیل زده را دارند دعوت کرد در این امر خداپسندانه و کمک به همنوعان خود اقدام کنند.

وی افزود: در ایامی که تمامی ایرانیان در تعطیلات عید نوروز و شادی این ایام به سر می‌برند، نمی‌توانیم از دور نظاره‌گر درد و رنج تعداد کثیری از هموطنان عزیزمان که به دلیل حادثه سیل دچار خسارات فراوانی شده‌اند، باشیم و این وظیفه همه ماست که با وحدت و همدلی بیشتر مشکلات ناشی از سیل ویرانگر را کمرنگ و در جهت کاستن از تالمات مردم استان قدمی برداریم.

زمانی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور در استان گلستان هم اکنون با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت و کمک‌رسانی به این مردم شریف است.

گفتنی است؛ محموله کمک‌های انسان دوستانه دانشجویان این دانشگاه نیز به زودی برای سیل‌زدگان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

آمادگی دانشگاه پیام نور برای امدادرسانی به سیل‌زدگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال اولین محموله کمک‌ها به مناطق سیل زده/ آماده باش دانشگاه پیام نور برای کمک به سیل‌زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..