تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکسته شدن سیل‌بند‌های اروند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از شکسته شدن سیل‌بندهای روستاهای اروندکنار و وقوع سیل در این روستاها خبر داد و گفت: ارزیابی مناطق آسیب‌دیده در حال انجام است

شکسته شدن سیل‌بند‌های اروند

علی خدادادی با اشاره امدادرسانی جمعیت هلال احمر خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر در مناطق سیلابی و در معرض سیلاب، اظهار کرد: شب گذشته از سوی فرمانداری آبادان اعلام شد که سیل‌بندهای روستاهای اروندکنار شکسته شده و روستاها دچار سیل شده‌اند. این سیل در اثر مد دریا و ورود به رودخانه و طغیان آب نهرهای روستاها ایجاد شده است.

وی افزود: در روستاهای نهر قصر، نهر دایر، ابوچنبه، ابودگل و عریض ۱۸۰ نفر دچار آسیب ناشی از سیل شده‌اند. همچنین ورود آب رودخانه اروند به برخی از منازل گزارش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: متأسفانه دو کودک سه و شش ساله نیز در اثر سقوط در نهر قصر، جان خود را از دست دادند.

خدادادی گفت: نهر قصر در مرکز اروندکنار، نهر دایر و نهر حد در شرق اروندکنار و نهر ابوچنبه، ابودگل و عریض غرب اروندکنار قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: در پی وقوع سیل دو تیم ارزیاب به اروندکنار اعزام شدند. ارزیابی مناطق آسیب‌دیده هنوز ادامه دارد.

خدادادی با اشاره به وقوع بارندگی و پیش‌بینی سیل در خوزستان بیان کرد: عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در سراسر استان به حالت آماده باش درآمده‌اند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکسته شدن سیل‌بند‌های اروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..