تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی بیمه سامان برای پرداخت خسارت به بیمه شدگان حوادث سيل و طوفان اخير

بیمه سامان ضمن ابزار همدردی با هموطنان عزیز، آمادگی خود را جهت پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان اعلام کرد.

آمادگی بیمه سامان برای پرداخت خسارت به بیمه شدگان حوادث سيل و طوفان اخير به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، پس از وقوع سیل در استانهای شمالی کشور، کارشناسان فنی بیمه سامان آماده پاسخگویی و ارزیابی به محض حصول اعلام خسارت ناشی از این حادثه می باشند.

بر اساس این گزارش، شعب بیمه سامان در استان ها به عنوان مرکز اعلام خسارت و تشکیل پرونده برای بیمه‌شدگان تعیین شده تا با هماهنگی این مراکز اقدامات لازم جهت تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان صورت گیرد.

بیمه سامان در راستای ايفای تعهدات خود به عنوان حامی بیمه گذاران و جلب رضايت مشتریان خود، همواره پرداخت خسارت به موقع را سرلوحه فعاليت خودقرارداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی بیمه سامان برای پرداخت خسارت به بیمه شدگان حوادث سيل و طوفان اخير»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..