تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات تلخ و دلهره اور مردم در اتوبوس گیرکرده در سیل شیراز + فیلم

ویدیویی از گیر افتادن مردم در اتوبوس هتگام وقوع سیل در شیراز را در این صفحه ببینید.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایسنا : نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمال تکرار سیل و آبگرفتگی در شیراز وجود دارد، از مردم خواست هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

 با توجه به اینکه امشب شدت بارندگی در شیراز همانند صبح امروز است، هواشناسی هشدار داده که احتمال تکرار سیل و آبگرفتگی وجود دارد و انتظار می‌رود مردم به این هشدار‌ها توجه کنند.

وی افزود: متأسفانه بخش‌های زیادی از شیراز دچار آبگرفتگی شده و این آبگرفتگی به بازار وکیل، بافت تاریخی و بلوار هفت تنان نیز سرایت کرده و لازم است شهروندان و مسافرین آمادگی لازم را در قبال احتمال تکرار سیل داشته باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین گفت که هلال احمر و استانداری مکان‌هایی را برای اسکان آسیب دیدگان زلزله تدارک دیده‌اند و اقدام به خارج کردن خودرو‌های آسیب‌دیده در مسیر‌های سیلابی کردند.

پارسایی خاطرنشان کرد: چنین اتفاقاتی در هر شهری از کشور تأسف برانگیز است و در شیراز به عنوان شهر میزبان گردشگران نوروزی تأسف بارتر است. این اتفاق چند دهه گذشته هم در شیراز رخ داده بود، اما مسئولین نسبت به آن بی تفاوت بودند.

وی در پایان ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان سیل شیراز و همدردی با آنها، اضافه کرد: بخشی از این اتفاق به دلیل سو تدبیر مدیریت در چند دهه گذشته بوده که من به سهم خود از آن عذرخواهی می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات تلخ و دلهره اور مردم در اتوبوس گیرکرده در سیل شیراز + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..