تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت رئال و یووه بر سر پوگبا/ زیدان در‌های خروج را به روی آسنسیو بست

رقابت رئال و یووه بر سر پوگبا/ زیدان در‌های خروج را به روی آسنسیو بستبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال یوونتوس آمادگی دارد تا در تابستان سال جاری برای خرید پل پوگبا، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، با رئال مادرید رقابت کند.

به نظر می‌رسید پس از احیای منچستریونایتد تحت هدایت سولشر، پوگبا در اولدترافورد ماندگار شود، اما اظهارات اخیر او درباره رئال مادرید مبنی بر این که " بازی در رئال برای هر کسی رویا " است، شک و تردید‌هایی را درباره آینده او به وجود آورده است.

روزنامه AS اسپانیا در این باره می‌نویسد در حالی که لس بلانکوس اولین گزینه این هافبک فرانسوی در اسپانیا است، یووه امید دارد که بتواند روی رابطه نزدیک خود با مینو رایولا سرمایه گذاری و حساب کند و در حال حاضر به دنبال راهی برای تامین منابع مالی بازگرداندن این بازیکن است.

این روزنامه در ادامه توضیح می‌دهد که پوگبا ۲۶ ساله "احساس می‌کند زمان آن است که او به تیم دیگری نقل مکان کند، زیرا او معتقد است آنچه را که قرار بوده در منچستریونایتد انجام دهد،صورت پذیرفته و به همین دلیل پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده است.

خبردیگر از رئال این است که زین الدین زیدان مخالف جدایی مارکو آسنسیو هافبک ۲۳ ساله این تیم است. آسنسیو که در دوران حضور زیدان در این تیم ۲ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، پس از جدایی زیدان و در دوران مربیگری خوان لوپتگی و اسکولاری او به حاشیه رانده شد و جایگاه خود را در ترکیب اصلی این تیم از دست داد.

ظاهرا آسنسیو تصمیم داشت تابستان امسال برنابئو   را  ترک کند و از لیورپول به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می‌شد، هر چند تیم های بایرن مونیخ و منچستریونایتد هم خواهان او هستند و روسای رئال هم مایلند با فروش این بازیکن بودجه لازم برای خرید بازیکنان دیگر را تامین کنند، اما زیدان اعتقاد خاصی به این بازیکن جوان دارد و مخالف جدایی او است.

ارزش این هافبک ۲۳ ساله ۱۰۵ میلیون پوند گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

راموس بهترین بازیکن ملی پوش اروپا شد

بی تفاوتی رونالدو نسبت به تیم سابق خود

رونالدو اشک همسرش را درآورد + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار نقل و انتقالات رئال مادرید در زمان حضور زیدان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت رئال و یووه بر سر پوگبا/ زیدان در‌های خروج را به روی آسنسیو بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..