تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد/دلجویی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان /

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین رویدادهای رسانه ملی درمرداد سال گذشته را اینجا بخوانید.

بازدید سردار سلیمانی از روند ترفیع گنبد امام حسین (ع) از تلویزیون

برنامه «کوی محبت» ویژه شهادت امام محمد باقر علیه السلام از حرم سیدالکریم علیه السلام در شهرری به روی آنتن شبکه دو سیما رفت. در این برنامه حجت الاسلام ماندگاری به عنوان کارشناس حضور داشت و حاج علی مهدوی نژاد نیز به مدح اهل بیت (ع) پرداخت. در این برنامه گزارش بازدید سردار قاسم سلیمانی از روند ترفیع گنبد سیدالشهدا علیه السلام پخش شد. 

سردار حاج قاسم سلیمانی از روند ساخت صحن حضرت زهرا (س) و پروژه ترفیع گنبد حضرت سید الشهدا بازدید کردند.

«دوقلوها» با عمو‌های فیتیله‌ای کلید خورد

چند روزی است مجموعه نمایشی «دوقلو ها» به کارگردانی جمشید بیات ترک و تهیه کنندگی مهدی بصیری در تهران مقابل دوربین رفت.

علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که حدود دو دهه است در تلویزیون با عنوان عمو‌های فیتیله‌ای شناخته می‌شوند، پس از مدت‌ها با مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» به تلویزیون می‌آیند و این روز‌ها به همراه بازیگرانی دیگر مقابل دوربین این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.

مرداد

دیدار صمیمانه شرکت کنندگان خنداننده شو با مدیر شبکه نسیم

شرکت کنندگان مرحله نهایی مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه شبکه نسیم با حضور در این شبکه با محمد احسانی، مدیر شبکه، دیدار و گفتگو کردند.

استودیوی صدا و سیما در جاکارتا راه‌اندازی شد

معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی برای پوشش کامل و مناسب‌تر مسابقات آسیایی جاکارتا در محل اجرای این بازی‌ها استودیوی تلویزیونی راه اندازی کرد.

مرداد

خبر درگذشت جواد رضویان تکذیب شد

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینمای ایران، ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر درگذشت جواد رضویان به گفت: همین الان آقای رضویان در کنار من هستند و این خبر اصلا صحت ندارد.

جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد

جواد خیابانی بر اثر زمین خوردن دچار آسیب‌دیدگی و برای مداوا در بیمارستان بستری شد.

محمد عبادی دوبلور پیشکسوت درگذشت

محمد عبادی دوبلور پیشکسوت، شامگاه ٢٣ مرداد ماه در سن ٧١ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. وی از ۲۵ سالگی به‌طور حرفه‌ای کار دوبله را آغاز کرد و علاوه بر دوبله، پیشینهٔ بازیگری در سینما و تلویزیون را هم داشت.

مدیرکل جدید صدا و سیمای اصفهان منصوب شد

با حکم رئیس سازمان صدا و سیما بهرام عبدالحسینی به سمت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان منصوب شد.

دکتر علی عسکری در این حکم تأکید کرد که با تکیه بر ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی و دینی منطقه در اجرای سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما و تحقق اهداف و مأموریت‌های ترسیم شده، اهتمام جدی داشته باشند.

فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با حمید گودرزی

این مسابقه تلویزیونی پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ٢١ از شبکه پنج پخش شد و طی آن شرکت کنندگان تلاش می‌کنند با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به سوالات حمید گودرزی جایزه ٥٠ میلیونی مسابقه را به دست بیاورند.

بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه «وقتشه»

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، با حضور در محل ضبط برنامه «وقتشه» با عوامل این برنامه دیدار و گفتگو کرد.

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از مدیر شبکه دو سیما

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی مراسمی از محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو سیما به دلیل اقدامات این شبکه در حوزه معلم و مدرسه تجلیل کرد.

مرداد

دانیال عبادی مجری تلویزیون شد

مسابقه «هفت در سه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غلامحسین بای روی آنتن شبکه سه رفت. اجرای این برنامه به عهده دانیال عبادی است و این اولین حضور عبادی به عنوان مجری خواهد بود.

انتصاب مشاور اجرایی و مدیر دفتر شبکه چهار

مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما طی حکمی محسن حاجی مشهدی را به عنوان مشاور اجرایی و مدیر دفتر این شبکه منصوب کرد.

مرداد

دلجویی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان

غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش ضمن بررسی وضعیت همکاری رسانه‌ی ملی با این رشته، به سبب اتفاقات اخیر و ناهماهنگی‌های موجود برای حضور خواهران منصوریان در برنامه زنده، از آنان دلجویی کرد و گفت: رعایت شأن افراد و کرامت انسانی همه مردم ایران برای تمامی ما در رسانه ملی یک اصل است و اگر میزبان خوبی نبودیم عذر خواهی می‌کنیم.

مدیر رادیو ورزشاضافه کرد: چشم ما به شما فرزندان قهرمان این سرزمین است. دعای خیرمان بدرقه راه شماست و از صمیم قلب دعا می‌کنیم با دست پر از بازی‌های آسیایی برگردید.

مرداد

آغاز فصل جدید «نود» از امشب

اولین قسمت از برنامه تلویزیونی نود با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۸ مرداد ماه روانه آنتن شد.

مژده لواسانی با «کاملا دخترونه» به شبکه سه می‌آید

مجموعه برنامه «کاملا دخترونه» به تهیه کنندگی علی زاهدی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که پیرامون محورهایی، چون هویت زنانه، سبک و سیاق زندگی، زنان و نظام‌های اجتماعی، زنان و زنانگی و ارائه الگوی مناسب برای زندگی در عصر حاضر می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی میزبان دختران موفق در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و .. خواهد بود و زندگی آنان را از نظر شخصی، کاری، خانوادگی، سبک زندگی فردی و .. مورد بررسی قرار می‌دهد.

مرداد

حسین عرفانی غافلگیر شد

گویندگان تلویزیون در ساختمان معاونت سیما جمع شدند و با برپایی جشن تولد اتفاقی شگفت انگیز را برای «حسین عرفانی» دوبلور پیشکسوت رقم زدند.

حضور رئیس رسانه ملی در بیت آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی (ره)

علی عسکری رئیس رسانه ملی پیش از آغاز مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حاج آقا مرتضی تهرانی، در بیت ایشان حاضر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواد خیابانی در بیمارستان بستری شد/دلجویی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان /»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..