تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بناهای تاریخی استان گلستان دچار آسیب و تخریب نشده اند

مدیر روابط عمومی استان گلستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بناهای تاریخی استان گلستان دچار آسیب و تخریب نشده اندحبیبه ابراهیمی مدیر روابط عمومی استان گلستان درباره آخرین وضعیت گنبد کاووس و بناهای تاریخی این استان پس از وقوع سیل، به خبرنگار حوزه حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حادثه اخیر استان گلستان به نوعی آبگرفتگی بوده و سیلی که با سرعت زیاد همه مکان ها را تخریب کند،نبوده است به همین دلیل خوشبختانه بناهای تاریخی استان هم دچار آسیب و تخریب نشده اند.

وی با اشاره به عکس های اخیر منتشر شده از گنبد کاووس افزود: با تخلیه آب مشکل گنبد کاووس نیز رفع شد و در حال حاضر بازدیدکنندگان در حال بازدید از این بنا هستند. حتی پل آق قلا که کامل در آب فرورفته بود تاکنون هیچ صدمه ای ندیده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: این آمار از وضعیت بناهای تاریخی استان تا به این لحظه گزارش شده است، اینکه در روزهای آینده به دلیل عواقب ناشی از وقوع سیل دچار آسیب شوند یا خیر قابل پیش بینی نیست که امیدواریم این اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بناهای تاریخی استان گلستان دچار آسیب و تخریب نشده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..