تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود بیش از شش میلیون گردشگر در سال ۱۳۹۷ به کشور/تبریز پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی در سال ۲۰۱۸ شد

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حوزه گردشگری نیز همچون سایر حوزه‌هایی که برای کشورمان تعریف شده است در سال ۱۳۹۷ بستر وقوع اتفاقات متعددی بود. یکی از این اتفاقات با نام پروژه تبریز ۲۰۱۸ شناخته می‌شد. این رخداد حوزه گردشگری زمانی مطرح شد که شهر ۵ هزار ساله تبریز در نهمین اجلاس کارشناسان ارشد و وزیران گردشگری کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی در سال ۲۰۱۸ برگزیده شد.

مروری بر گردشگری در سال ۱۳۹۷/از اجرای پروژه تبریز ۲۰۱۸ تا افتتاح هم‌زمان ۵۲۷ طرح گردشگری در دهه فجر

  پروژه تبریز ۲۰۱۸ در پنجم اردیبهشت سال گذشته به صورت رسمی در شهر تبریز افتتاح شد و رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه آن گفت: در تبریز صنعتگران و تجار ماهری حضور دارند و هرکس به این شهر سفر کند، می‌تواند بیاموزد و یاد بگیرد. این شهر تاریخی و زیبا می‌تواند قطب گردشگری کشور‌های همجوار از قبیل ترکیه و منطقه قفقاز شود.

افتتاح پروژه همدان ۲۰۱۸ رخداد دیگری بود که حوزه گردشگری در سال ۱۳۹۷ آن را تجربه کرد. استان همدان در سال ۲۰۱۸ در میان ۳۴ شهر آسیایی دیگر به عنوان پایتخت گردشگری این قاره مطرح شد و در سال گذشته میزبان وزرای گردشگری ۳۴ کشور آسیایی و بیش از ۵۰۰ عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری بود.

مروری بر گردشگری در سال ۱۳۹۷/از اجرای پروژه تبریز ۲۰۱۸ تا افتتاح هم‌زمان ۵۲۷ طرح گردشگری در دهه فجر


 پروژه همدان ۲۰۱۸ در تاریخ ۵ شهریور سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و همزمان با آن هفت پروژه گردشگری متشکل از تعدادی هتل و اقامتگاه بومگردی به ارزش ٦١ میلیارد تومان در همدان افتتاح شدند.

تغییر معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی دیگر از اتفاقاتی است که در سال گذشته در حوزه گردشگری رخ داد. ولی تیموری در مهر ماه سال ۱۳۹۷ جایگزین محمد محب خدایی شد و روی کرسی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نشست.

مروری بر گردشگری در سال ۱۳۹۷/از اجرای پروژه تبریز ۲۰۱۸ تا افتتاح هم‌زمان ۵۲۷ طرح گردشگری در دهه فجر

در مراسمی ۵۲۷ پروژه گردشگری به مناسبت دهه فجر با حضور علی‌اصغر مونسان و به صورت هم‌زمان و از طریق ویدئو کنفرانس در ۳۱ استان کشور افتتاح شدند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه این مراسم به ورود بیش از شش میلیون گردشگر در سال ۱۳۹۷ به کشور اشاره کرد و گفت: ورود این تعداد گردشگر، برای کشور حدود هشت میلیارد دلار ارز آوری داشته است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود بیش از شش میلیون گردشگر در سال ۱۳۹۷ به کشور/تبریز پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی در سال ۲۰۱۸ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..