تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بره‌کشان» سمساری‌ها؛ گرانی، مردم را به سمت اجناس دست دوم برد

داوود عبداللهی فرد رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان درباره بازار سمساری فروشان گفت: در حال حاضر مراجعه مردم به سمساری‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر شده است که علت این امر را می‌توان گرانی کالا در بازار دانست.

وی گفت: درحال حاضر ۷۰۰ تا ۷۵۰ واحد رسمی مجوز دار و ۲۵۰ تا ۳۰۰ واحد رسمی غیرمجاز  سمساری در تهران مشغول به فعالیت  هستند.

بیشتر بخوانید: فعالیت ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی مجوزدار در تهران/ لوازم یدکی به اروپا و ایتالیا صادر می شود 

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان با بیان اینکه موضوع خرید کالاهای دست دوم، همیشه بحثی داغی در بین مردم بوده است، گفت: اینکه آیا خرید از مغازه‌های دست دوم فروشی به صلاح است یا خیر؟ باید جستجو کرد و دید آیا خرید از سمسارها مقرون به صرفه است یا نه.

عبداللهی فرد در ادامه بیان کرد: در شرایط فعلی نه تنها بازار سمساران داغ نشده است بلکه رو به کسادی می‌رود، چرا که در چنین شرایطی که تمام اقلام و اجناس گران شده اند، مردم ترجیح می‌دهند به داشته‌های خود بسنده کنند در حالی که تا پیش از این رویه‌ای متفاوت را پیش رو داشتیم و معمولا مردم اجناس خود را می‌فروختند تا تبدیل به احسنت کنند.

41231



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بره‌کشان» سمساری‌ها؛ گرانی، مردم را به سمت اجناس دست دوم برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..