تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین عناوین مستقل کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

برترین عناوین کنسول نینتندو سویچبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نینتندو یکی از شرکت‌های سازنده کنسول بازی‌های ویدیویی است که فعالیت خود را از سال ۱۸۸۹ آغاز کرد. این شرکت به واسطه ساخت عنوان ماریو توانست مخاطبان زیادی را جذب خود کند، جدیدترین کنسول این شرکت که نینتندو سوییچ نام دارد در مارس ۲۰۱۷ عرضه شد. این کنسول قابل حمل دارای نمایشگری تقریبا ۶ اینچی است که شباهت زیادی به تبلت دارد که توسط دو کنترلر بیسیم که در دو طرف این کنسول قرار می‌گیرند کنترل می‌شود. این کنترلر‌ها را می‌توان از کنسول جدا کرد و آن‌ها را کنار هم قرار داد و به عنوان یک کنترلر از آن استفاده کرد.

همچنین این کنسول دارای داک است، زمانی که کاربر کنسول را درون این داک قرار می‌دهد، می‌تواند از نمایشگر‌های خارجی مثل تلویزیون و یا مانیتور برای اجرای  بازی استفاده کرد. این کنسول در حالت عادی و روی نمایشگر پیشفرض خود کیفیت HD دارد و هنگامی که درون داک قرار می‌گیرد از کیفیت FULL HD پشتیبانی می‌کند.

برترین عناوین کنسول نینتندو سویچ
شرکت نینتندو که تاکنون برترین کنسول بازی ویدیویی همراه را ساخته است ، پرفروش‌ترین بازی‌های این کنسول را معرفی کرد. این عناوین بالاترین فروش را بین سایر بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ تا کنون داشته اند که نام این بازی‌ها بدون ترتیب خاصی در ادامه آورده شده است:

• Stardew Valley
• Hollow Knight
• Overcooked 2
• Undertale
• Dead Cells
• Enter the Gungeon
• Graceful Explosion Machine
• Celeste
• Golf Story
• Overcooked

در مقایسه با سال گذشته، این عناوین جدید توانستند بازی‌های مطرح و پرطرفداری مثل Shovel Knight: Treasure Trove, NBA PlayGrounds, Kamiko, SteamWorld Dig 2 را از فهرست بالاترین میزان فروش خط بزنند و جایگزین آن‌ها شوند. همچنین از میان عناوین مطرح و پر فروش، عنوان Dead Cells بسته الحاقی دریافت خواهد کرد و به عنوان Celeste نیز مرحله‌ی جدید farewell اضافه خواهد شد.
باتوجه به فعالیت‌های شرکت نینتندو و معرفی عناوینی مثل Cuphead، Nuclear Throne و Katana Zero به نظر می‌رسد نینتندو در سال جاری قصد فعالیت بیشتر و موثرتری در حوزه بازی‌های ویدیویی همراه داشته باشد.

بیشتربخوانید: یوبی‌سافت تا مارس ۲۰۲۰ حداقل ۳ بازی منتشر خواهد کرد

انتهای پیام/

فهرست پرفروش‌ترین عناوین نینتندو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین عناوین مستقل کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..