تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش هزینه خدمات امدادی توزیع شده در سیل گلستان

به گزارش خبرآنلاین، در این اطلاعیه آمده است:
پس از آغاز بحران سیل در مناطق سیل زده شرق گلستان و شهرستان آق قلا،جمعیت هلال احمر ضمن همه منابع و ظرفیت های داخلی خود را برای کمک به هموطنان سیل زده به کار گرفت. بر این اساس هزینه خدمات امدادی توزیع شده توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۶ اسفند ۹۷ تا ۴ فروردین ۹۸ در مجموع به ارزش ۸۶.۴۵۳.۸۰۰.۰۰۰ ریال به شرح زیر اعلام می شود. بدیهی است پس از پایان عملیات امداد و نجات و در اولین فرصت گزارش شفافیت مالی میزان هزینه کرد، کمک های مالی دریافت شده و شیوه هزینه کرد آنها اطلاع رسانی خواهد شد.جمعیت هلال احمر قدردان اعتماد مردم،هنرمندان،ورزشکاران و چهره های اجتماعی و سیاسی در اعتماد به این نهاد مردمی است. 
جزئیات هزینه خدمات امدادی انجام شده به این شرح است: 
 تعداد ۱۳.۶۲۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به ارزش ۱۱.۵۷۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال
 تعداد ۷.۸۴۰ بسته غذایی یک ماهه به ارزش ۳۱.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
 تعداد ۲۶.۴۲۸ تخته پتو امدادی به ارزش ۱۹.۸۲۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال
 تعداد ۲۲۸ تخته چادر امدادی به ارزش ۳.۸۶۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال
 تعداد ۱.۵۰۰ تخته چادر مسافرتی به ارزش ۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
 تعداد ۵.۵۴۰ قطعه نایلون پوشش چادر به ارزش ۹۹۷.۲۰۰.۰۰۰ ریال
 تعداد ۱۲.۲۵۴ قطعه موکت امدادی به ارزش ۱۲.۸۶۶.۷۰۰ ریال
 سایر اقلام زیستی توزیع شده و تجهیزات امدادی بکار گرفته شده به ارزش ۱۴.۳۱۸.۷۳۳.۳۰۰ ریال

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش هزینه خدمات امدادی توزیع شده در سیل گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..