تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی محمدحسین میثاقی از فوتبال 120 ؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از اینکه برنامه 90 از کنداکتور شبکه سه حذف شد سوالات زیادی درباره این وجود داشت که دیگر برنامه عادل فردوسی پور در شبکه ورزش یعنی فوتبال 120 ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر؟ محمدحسین میثاقی که اجرای برنامه 120 را بر عهده دارد، روز گذشته درباره برنامه کاری خودش گفت که در ایام عید مخاطبانش او را می توانند با فوتبال برتر و برنامه ستاره ساز دنبال کنند. اینکه میثاقی اسمی از 120 نیاورده برای خیلی ها چنین شائبه ای ایجاد کرده که یا پخش این برنامه متوقف می شود یا مجری آن تغییر خواهد کرد. در حالیکه اینطور به نظر نمی رسد. چرامه میثاقی از برنامه های عید خودش صحبت کرد و پیش از شروع ایام تعطیلات هم گفت که فوتبال 120 در ایام عید پخش نمی شود. گلچین برنامه فوتبال 120 این روزها هرروز از شبکه ورزش روی آنتن می رود.

41257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی محمدحسین میثاقی از فوتبال 120 ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..