تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی توسط سپاه و بسیج اعلام شد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای شماره حساب و کارت بانکی برای دریافت متمرکز کمک های مردمی به سیل زدگان از طریق سپاه و بسیج را اعلام کرد.

شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی توسط سپاه و بسیج اعلام شد در پی گزارش برخی سو استفاده‌ها برای جذب و دریافت کمک‌های نقدی مردمی به سیل زدگان عزیز تحت نام سپاه و بسیج ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای شماره کارت و حساب بانکی ویژه حوادث غیر مترقبه به نام سازمان بسیج مستضعفین را اعلام کرد.

متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر نقش آفرینی و گسیل امکانات بیشتر برای امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای مسلح، برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با دادستان محترم کل کشور، به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده از نام سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی برای جذب کمک‌های مردمی و اعمال مدیریت و نظارت لازم، شماره حساب متمرکز دولتی ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه و یا کارت بانکی شماره ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ برای دریافت کمک‌های مردم عزیز کشورمان ویژه حوادث غیرمترقبه اعلام می‌گردد.

از عموم هموطنان تقاضا می‌شود اهدای کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان از طریق سپاه و بسیج را صرفاً به شماره حساب و کارت اعلام شده واریز نمایند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/617874

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی توسط سپاه و بسیج اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..