تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۴۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق درسقز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "علی آزادی"  گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز، روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل محموله تلفن همراه قاچاق در محور "سقز-به دیواندره" شناسایی شد.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی مراجع قضائی خودروی موردنظر متوقف و در بازرسی از آن ۲۴۱ دستگاه انواع تلفن همراه قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود و به قاچاق گوشی‌های تلفن همراه و حمل آن به یکی از شهرستان‌های استان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا از اولویت‌های انتظامی استان در سال جدید خواهد بود خاطرنشان کرد: ارزش این محموله قاچاق بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

انتهای پیام/ع

کشف ۲۴۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق درسقز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۴۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق درسقز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..