تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله سعیدی با سیل‌زدگان شمال کشور ابراز همدردی کرد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛متن پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(ع)در پی سیل شمال کشور بدین شرح است:

بسمه تعالی

حادثه تلخ سیل ویرانگر در استان‌های مازندران و گلستان در آغاز سال جدید که خسارت‌های سنگین مالی به بار آورد موجب تأسف و تألم عمیق همه مردم گردید. امیدواریم با ادامه کمک‌های مردمی و خدمت‌رسانی و همت جدی‌تر مسئولان محترم کشوری و استانی بخشی از آلام مردم شریف برطرف گردد.

بدون شک هر نوع مساعدت و خدمت به این هموطنان آسیب دیده موجب جلب رحمت الهی است. لازم است که مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علی‌ها هم با مشارکت دیگران کمک‌های نقدی خود را تقدیم هموطنان آسیب‌دیده در این دو استان بنمایند.

سید محمد سعیدی
نماینده، ولی فقیه، تولیت و امام جمعه قم

۵ فروردین ۱۳۹۸

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله سعیدی با سیل‌زدگان شمال کشور ابراز همدردی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..