تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولیدکنندگان نیازمند امنیت شغلی و حمایت دولت هستند/ شایسته نیست دستگاه‌های دولتی از کالای خارجی استفاده کنند

ساعت: 15:16 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470540

عضو خبرگان رهبری گفت: حداقل دستگاه‌های دولتی باید نیازمندی‌های خود را از کالاهای داخلی تامین کنند چراکه گاهی خود مجموعه‌های دولتی کالاهای خارجی استفاده می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجید تلخابی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به نام گذاری سال به عنوان “رونق تولید”، اظهار کرد: نکته اول در این زمینه بحث خودکفایی و ایستادن روی پای خود است و باید بر توان جوانان و امکانات داخلی خود تکیه داشت.

وی افزود: نگاه به توان داخل است که ما را از مشکلات کنونی نجات می‌دهد و هر موقع که ما به بیگانگان دل بستیم ضرر کردیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این پیام یک رویکرد است که باید نگاه خود را از بیرون برداریم چراکه هر زمان به این مسیر قدم گذاشتیم ضربه خوردیم.

تلخابی ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور این است که در زمینه‌های مختلف به خودکفایی برسیم و موانعی که در بخش تولید وجود دارد باید شناسایی و آسیب شناسی شود.

وی ابراز کرد: در وهله اول مسئولین هستند که باید در این مسیر قدم بردارند و نباید کارخانجات ما به خاطر مشکلات جزئی تعطیل شود و تمام توان را باید به کار گرفت تا چرخ این کارخانجات به کار بیفتد.

باید تمام توان برای رونق تولید داخلی بسیج شود

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: وقتی هرسال تاکید مقام معظم رهبری مباحث اقتصادی است، نشان دهنده این است که باید در این زمینه کار جدی و عملیاتی صورت گیرد.

تلخابی تصریح کرد: کم کاری بعضی از افراد دلیل نمی‌شود که ما مسئولیت نداشته باشیم؛ اگر بعضی‌ها کم کاری کردند دلیل بر این نمی‎شود که ما هم نسبت به شعار امسال کم کاری کنیم.

وی ادامه داد: نکته مهم در این میان انگیزه سازی برای افرادی است که در کار تولید هستند و تولیدکنندگان باید در بحث فروش کالای تولیدی خود، امنیت شغلی و تسهیلات حمایت شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حداقل دستگاه‌های دولتی باید نیازمندی‌های خود را از کالاهای داخلی تامین کنند چراکه گاهی خود مجموعه‌های دولتی کالاهای خارجی استفاده می‌کنند.

تلخابی در پایان تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری نکته‌ای را بیان می‌کنند روی آن کار شده و پیام‌های زیر بنایی دارد و بسیار مهم است که همه باید توان خود را برای تحقق آن به کار ببندیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولیدکنندگان نیازمند امنیت شغلی و حمایت دولت هستند/ شایسته نیست دستگاه‌های دولتی از کالای خارجی استفاده کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..