تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای مقابله با بحرانهای احتمالی

ساعت: 14:47 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470546

رئیس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان خبرداد؛

رئیس مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از آمادگی کامل شرکت توزیع برق برای مقابله با بحرانهای احتمالی در استان زنجان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقری وند در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نیروهای این شرکت برای مقابله با بحرانهای احتمالی آمادگی کاملی دارد اظهار کرد: با توجه به وضعیت جوی حاکم بر کشور و احتمال بارش و سیلاب این شرکت با تشکیل ستاد مدیریت بحران ضمن رصد لحظه به لحظه مدیریت و راهبری شبکه توزیع برق با تمام توان و آمادگی کامل نسبت به تأمین برق پایدار مشترکان اقدام کرده است.

وی با اعلام آمادگی ستاد بحران و پدافند غیرعامل این شرکت گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی خاصی در روند تامین برق مشترکان استان زنجان وجود ندارد.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیان کرد: همه تغییرات جوی استان رصد می‌شود و درصورت نیاز شرکت نوزیع نیروی آمادگی کاملی برابر هرگونه بحران خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت زیرساختهای حوزه برق استان زنجان خاطر نشان کرد: برق رسانی استان زنجان از زیرساخت مناسبی برخوردار است.

باقری وند از شهروندان خواست درصورت پدید آمدن هر مشکلی در حوزه برق رسانی استان موارد و مشکلات شبکه برق را به سامانه فوریت‌های برق 12١ منعکس و با بردباری این شرکت را در تأمین برق مطمئن و پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای مقابله با بحرانهای احتمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..