تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران و برف در اکثر محورهای مواصلاتی زنجان/۲۸ راهدارخانه زنجان به مسافران خدمات رسانی می کنند

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470472

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان خبرداد؛

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی استان زنجان با پدیده بارش مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به گزارش وضعیت راه های استان زنجان،اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش باران در آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین هستیم.

وی با اشاره به تدوام بارندگی در محورهای زنجان-بیجار و سلطانیه-خدابنده-همدان،ادامه داد: در محورهای ابهر-خدابنده،زنجان-دندی و نیک پی-ماهنشان نیز شاهد بارش باران هستیم.

این مسئول با بیان اینکه وضعیت جوی آزادراه زنجان-تبریز و ترانزیت زنجان-میانه نیز بارشی است، ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود موارد ایمنی را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با اشاره به بارش برف همراه با مه موضعی در محورهای زنجان-طارم و زنجان-تهم-چورزق،گفت: پیش بینی می شود بارش ها در استان ادامه یابد.

محمدی با بیان اینکه همه محورهای استان دارای بارش است، ادامه داد:در حال حاضر تردد در همه محورهای استان در جریان است.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: در صورت بروز هر مشکلی در جاده های استان زنجان به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است، عوامل راهداری استان زنجان در 28 راهدارخانه استان مستقر هستند و با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات این اداره کل آماده خدمت به مسافران مسیرهای عبوری از این استان هستند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران و برف در اکثر محورهای مواصلاتی زنجان/۲۸ راهدارخانه زنجان به مسافران خدمات رسانی می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..