تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

ساعت: 15:19 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470555

اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان با حضور ۵ بازیکن از ارومیه از ۶ فروردین تا ۲۷ این ماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم نوجوانان ایران برای برپایی اردوی آماده سازی اعلام شد.

این اردو از سه شنبه ۶ فروردین لغایت ۲۷ فروردین ماه برگزار می شود.

امیرحسین توخته، بردیا سعادت، سهیل مسعود، علی اصغر نبی زاده و امیرحسین همتی بازیکنان ارومیه ای تیم ملی نوجوانان کشورمان هستند که باید در این اردو حضور یابند و با توجه به سابقه این بازیکنان انتطار می رود در لیست نهایی تیم ملی کشورمان باشد.

مهدی جلوه از تهران، امیررضا سرلک از تهران، رضا محمود آبادی از فارس، محمد ولی‌زاده از آذربایجان شرقی، علیرضا عبداللهی از گیلان، امیرحسین خانی از گیلان، علی حاجی‌پور از خراسان شمالی، مصطفی کشمیری از گلستان، رضا مهرجوی از مازندران، حسین سپیداری از تهران، ایمان قلیچ‌راد از گلستان، امیرحسین تقوی از تهران، سهیل کمال آبادی از مرکزی، امین خواجه‌ خلیلی از یزد، حسین عزیزی از آذربایجان شرقی، عرفان جلالی‌نژاد از مازندران و عبدالمختار بوش از گلستان دیگر بازیکنان حاضر در این اردو خواهند بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..