تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی تمام نواحی بسیج اردبیل برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان/ ارسال کمک های مردمی تا پایان هفته ادامه دارد

ساعت: 12:49 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470495

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از ارسال اولین محموله کمک رسانی به سیل زدگان شمال کشور در قالب دو کامیون و یک تریلی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پیرجاهد در گفتگو با  سبلان‌ما، اظهار داشت: اولین محموله کمک رسانی که از صبح امروز در تمامی حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان انجام شد در قالب دو کامیون و یک تریلی به مناطق سیل زده استان های گرگان، گلستان و مازندران ارسال شد.

پیرجاهد با اشاره به اینکه کمک‌های غیرنقدی شامل نیازهای ضروری سیل‌زدگان از جمله اقلام گرمایشی، پتو، پوشاک، خوراکی‌های فاسد نشدنی وغیره می باشد افزود: اولین محموله از این نوع کالاها از شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز بارگیری و ارسال شد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه شامگاه امروز نیز بارگیری اقلام امدادی برای ارسال به استان مازندران از شهرستان‌های بیله‌سوار و گرمی انجام خواهد شد افزود: صبح امروز نیز یک تریلی آب معدنی بسته‌بندی شده از شهرستان سرعین بارگیری و به اردبیل ارسال شده که انشاالله ظهر فردا(دوشنبه) تمامی این اقلام به همراه تعدادی از همکاران به استان مازندران ارسال می‌شود.

پیرجاهد در ادامه تصریح کرد: به محض تخلیه اقلام ارسالی و بازگشت کامیون‌ها به استان اردبیل مراحل بعدی کمک‌های مردمی از سایر شهرستان‌ها به مناطق سیل‌زده شمال کشور ارسال می‌شوند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر و سازماندهی مناسب، سه استان گلستان، مازندران و خوزستان بین 32 استان تقسیم شده که خدمات فنی و کمک‌های مردمی استان اردبیل به استان مازندران ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی استان اردبیل از همان روزهای اول برای امداد و کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده اعلام آمادگی نموده‌اند ولی با توجه به وضعیت حاضر امکان حضور نیروی انسانی وجود ندارد که بلافاصله با مساعد شدن وضعیت، نیروهای جهادی استان در این مناطق حاضر خواهند شد.

پیرجاهد با اشاره به جمع‌آوری اقلام غیرنقدی در پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و نواحی بسیج و سپاه استان، اظهار داشت: مردم متدین استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را جهت ارسال به مناطق سیل‌زده به این مراکز تحویل دهند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های فنی و مردمی به مناطق سیل‌زده شمال کشور با مدیریت بسیج سازندگی و با پشتیبانی فرماندهان نواحی، ترابری و آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی تمام نواحی بسیج اردبیل برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان/ ارسال کمک های مردمی تا پایان هفته ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..