تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰۰۰ تخته موکت از اردبیل به سیل زدگان گلستان ارسال شد

ساعت: 12:48 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470499

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سومین مرحله ارسال کمک‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل به سیل زدگان استان گلستان تعداد ۲ هزار تخته موکت ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،رامین معبودی، صبح امروز در حاشیه ارسال کمک های جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: ۷۰۰ پکیج غذایی در دومین روز فروردین و ۸۰۰ پکیج در سومین روز فروردین به مناطق درگیر حادثه سیل اعزام شده بود و در چهارمین روز فروردین تعداد ۲ هزار تخته موکت امروز نیز به استان گلستان ارسال شد.

وی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده در استان گلستان جمعیت هلال احمر استان اردبیل سومین محموله خود را در قالب ۲۰۰۰ تخته موکت با دو خودروی کامیون و ۴ نفر نیروی عملیاتی به محل حادثه ارسال کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه بنابه درخواست معاونت امداد و نجات کشور، جمعیت هلال احمر استان اردبیل اقدام به کمک رسانی به حادثه دیدگان گلستان کرده، ادامه داد: خیرین و هموطنان می‌توانند جهت اهدا کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر، واریز از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ بنام جمعیت هلال احمر یا به وسیله *۷۸۰*۱۱۲# از طریق گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

 حساب رسمی مشارکت‌های مردمی جمعیت هلال احمر تحت نظارت کلیه دستگاه‌های ذیربط قرار دارد و هرگونه جلب مشارکت از این طریق تا اطلاع ثانوی در اختیار سیل زدگان شمال کشور قرار خواهد گرفت و گزارش آن نیز در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی می‌رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰۰۰ تخته موکت از اردبیل به سیل زدگان گلستان ارسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..