تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل سال 78 میاندورود برای ما درس نشده بود/ کار مقطعی برای جبران خسارت انجام نشود

ساعت: 14:09 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470532

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود گفت: اگر سیل سال 78 برای همه درس می‌شد امروز چنین خساراتی را شاهد نبودیم و برای پیشگیری از خسارت سیل در آینده باید این سیل را الگو قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدعلی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به سیل اخیر و با بیان اینکه اگر بحران درست مدیریت شود می‌توان جلوی خسارت را گرفت، اظهار کرد: عرض و طول شهرستان میاندورود زیاد نیست و تنها یک رودخانه دارد اما چند رودخانه در نهایت در بخش گهرباران به شهرستان وصل می شوند به همین دلیل می‌توان به خوبی آن را مدیریت کرد.

وی بیان کرد: اگر سیل سال 78 برای همه درس می‌شد امروز چنین خساراتی را شاهد نبودیم و برای پیشگیری از خسارت سیل در آینده باید این سیل را الگو قرار دهیم.

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود، گفت: امروز به جای کارهای مقطعی باید علاج کامل برای حل این آسیب‌ها پیدا کنیم.

عمادی افزود: می‌توان کارهای اساسی و درستی انجام داد به شرطی که ادارات با هم هماهنگ باشند و با مردم دست به دست هم دهند.

وی تاکید کرد: سیل زمانی به وقوع پیوست که فصل غیرکشاورزی بود در غیر این صورت خسارت سیل گسترده‌تر می‌شد.

عمادی با اشاره به خسارت جاده روستاهای بالادست، خاطرنشان کرد: اگر برای جاده بالادست قرار است کاری انجام شود باید یک کار کارشناسی انجام و به طور جدی کار شود تا در آینده نزدیک شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

وی بیان کرد: اگر لایروبی رودخانه‌ها به‌صورت دقیق و فنی انجام شود از خسارت‌های این چنینی پیشگیری می‌شود و همچنین آبی که به سمت دشت می‌رود اگر به طور جدی هدایت شود آسیب اجتماعی و خسارت کشاورزی خیلی کمی ایجاد می‌شود.

رئیس شورای بخش مرکزی در پایان گفت: از همه مسئولان و اهالی روستاهای بالادست و همچنین بسیجیان و شرکت نکاچوب، دشت‌ناز و اداره راه تشکر می‌کنیم که در این چند روز به شکل‌های مختلف در منطقه خدماتی انجام دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل سال 78 میاندورود برای ما درس نشده بود/ کار مقطعی برای جبران خسارت انجام نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..