تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدایت سیلاب آق قلا و گمیشان به دریا ضروری است/ ایجاد شکاف در مسیر سیلاب سطح آب را کاهش داد

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470511

وزیر کشورگفت: با آغاز بارش باران در مناطق سیل‌زده استان گلستان باید هرچه سریعتر سیلاب شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان به دریا هدایت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه در صبح هر روز، اظهار کرد: دراین جلسات اقدامات روز قبل بررسی و تصمیمات جدید برای تسریع در روند خدمات‌رسانی به سیل‌ زدگان اتخاذ می شود.

وی با اشاره به مساعد بودن هوا در روز گذشته، افزود: با بالگردهای مستقر در استان به تمامی روستاهای سیل‌زده آذوقه رساندند.

وزیر کشور مشکل مهم حال حاضر در آق‌قلا و گمیشان را باقی ماندن سیلاب عنوان کرد و گفت: با توجه به بارش باران باید هرچه سریع‌تر آب را به دریا هدایت کنیم.

رحمانی فضلی همچنین یادآورشد: شکاف‌هایی  در مسیر سیلاب  در شهر آق قلا ایجاد شد و هم اکنون خروجی سد وشمگیرهم کاهش یافته و سطح آب در آق‌قلا کم شده است.

وی اولویت اصلی همه نیروها در استان را  خروج آب از شهر آق‌قلا و روستاهای اطراف بیان کرد و افزود: این کار به نیروهای مسلح با محوریت سپاه واگذار شده است.

وزیر کشور گفت: وزارت راه و شهرسازی مسئول تهیه امکانات ترابری،هلال احمر مسئولیت تدارکات است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

رحمانی فضلی به  وضعیت گنبدکاووس هم اشاره کرد و افزود: با اینکه حدود 40 درصد شهر گرفتار سیلاب شده بود اما تاکنون حدود 90 درصد منازل از آب تخلیه شده است، وضعیت به حالت عادی برگشته استاما هنوز مردم گرفتاری و مشکلات زیادی دارند.

وزیر کشور در خاتمه گفت:  از مردم می خواهیم اگر می خواهند کمکی به سیل‌زدگان استان گلستان داشته باشند، این کمک‌ها نقدی و یا وسایل و لوازم منزل باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدایت سیلاب آق قلا و گمیشان به دریا ضروری است/ ایجاد شکاف در مسیر سیلاب سطح آب را کاهش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..