تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل پزشکی در گمیشان + تصاویر

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470491

بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل پزشکی و نیروی انسانی متخصص ک توسط نیروی زمینی سپاه با همکاری بهداری شمال شرق و بسیج جامعه پزشکی استان در گمیشان راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گلستان ما؛ بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل پزشکی و  نیروی انسانی متخصص که قادر به ارائه هرگونه خدمات با آمادگی کامل برای حداقل 10 الی 15 روز می باشد، توسط نیروی زمینی سپاه با همکاری بهداری شمال شرق و بسیج جامعه پزشکی استان در گمیشان راه اندازی شد.

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

Golestan 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل پزشکی در گمیشان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..