تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار سیلاب در خراسان شمالی طی ۳ روز آینده

ساعت: 10:30 منتشر شده در مورخ: 1398/01/05 شناسه خبر: 1470452

مدیر کل هواشناسی خراسان شمالی با اعلام آغاز بارندگی های جدید از فردا ( دو شنبه، پنج فروردین ماه جاری) نسبت به جاری شدن سیلاب در استان هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک،مجید بیجندی،مدیر کل هواشناسی خراسان شمالی شب گذشته در جلسه  شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اعلام کرد: از فردا شب ( پنج فروردین ماه جاری) تا عصر روز چهارشنبه ( هفت فروردین ماه جاری) دور جدید بارندگی های بهاره در استان آغاز خواهد شد.

بیجندی در ادامه با بیان اینکه این سامانه بارشی جدید پر قدرت خواهد بود، گفت: اوج بارش ها سه شنبه شب تا اوایل صبح روز چهارشنبه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بارش های جدید، رگباری است و احتمال جاری شدن سیلاب بالا است.

وی همچنین عنوان کرد: این سامانه بارشی مناطق جنوب، جنوب شرق و شرق استان را بیشتر از سایر نقاط استان تحت تاثیر قرار می دهد و احتمال جاری شدن سیلاب در این مناطق بیشتر است.

مدیر کل هواشناسی خراسان شمالی یادآور شد: بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

بیجندی در خاتمه افزود: طی این سه روز در برخی از ساعات روز، وزش باد شدید و در برخی از مناطق نیز بارش تگرگ رخ می دهند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار سیلاب در خراسان شمالی طی ۳ روز آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..