تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش مهم مسابقات بین‌المللی قرآن در ایجاد وحدت و مودت میان کشور‌های اسلامی

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

نقش مهم مسابقات بین‌المللی قرآن در ایجاد وحدت و مودت میان کشور‌های اسلامیبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اصل و اساس انقلاب اسلامی بر پایه کلام‌الله مجید است، تصریح کرد: اصل و اساس انقلاب اسلامی برمبنای قرآن به‌عنوان منشورآسمانی، الهی واسلامی است، لذا از آنجایی‌ که مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود می‌تواند به تعمیق مودت و گسترش صلح در بین کشور‌های اسلامی کمک کند و چهره ایران اسلامی را به جهان اسلام و سایر کشور‌ها بشناساند و امنیت و ثبات کشورمان را به رخ جهانیان بکشاند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن می‌تواند توجه جهانیان به قرآن از سوی جمهوری اسلامی را نشان دهد و تأثیر شگرفی نیز از لحاظ داخلی بر جوانان کشور ما خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن نوروزی یادآور شد: جهانیان بدانند که انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به قرآن دارد لذا از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران حمایت و در آن شرکت خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس بیان کرد: اگر بخواهیم اصل فرهنگ اسلامی توسعه یابد باید جوانان را به‌سوی قرآن سوق دهیم و راه سوق دادن آن‌ها به‌سوی فرهنگ انقلاب اسلامی کلام‌الله مجید است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن نوروزی یادآور شد: توجه به قرآن کریم و برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی نشان‌دهنده این موضوع است که انقلاب اسلامی نه امپریالیستی نه سوسیالیستی و نه مارکسیستی است بلکه انقلابی صد درصد اسلامی و الهی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش مهم مسابقات بین‌المللی قرآن در ایجاد وحدت و مودت میان کشور‌های اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..