تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیب هفت سین نشانه سلامتی است/امیدوارم سال ۹۸، سال رونق کتاب و کتابخوانی باشد/در گذشت خشایار الوند بسیار تلخ بود

گفتگوی نوروزی باشگاه خبرنگاران جوان با محمد میرکیانی نویسنده کودک ونوجوان؛

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد میرکیانی از جمله نویسندگان کودک و نوجوان است که سال ها برای کودکان و نوجوانان قلم زد. «قصه های ما مثل شد» از جمله کتاب های اوست که در انتشارات به نشر منتشر شد. به مناسبت فرارسیدن سال جدید با او گفتگویی داشتیم.

او از رویدادهای سال ۹۷ گفت و اینکه دوست دارد چه اتفاقی برای ادبیات در سال ۹۸ بیفتد.

اقای میرکیانی سال ۹۷ برایتان چگونه بود؟

خوشبختانه سال ۹۷ برایم سال خوبی بود به دلیل اینکه بسیاری از کتاب هایم در این سال تجدید چاپ شد.زندگینامه ام در ترکیه منتشر شد و  از من در مجموعه شعر قلم تقدیر شد. مجموعه پنج جلدی  «قصه ما مثل شد» به ۱۰ جلد رسید و کار ساخت سریال از کتابم با عنوان  حکایت های کمال انجام و تصویربرداری آن آغاز شد.

سیب هفت سین نشانه سلامتی است/امیدوارم سال ۹۸، سال رونق کتاب و کتابخوانی باشد/در گذشت خشایار الوند بسیار تلخ بود

بهترین اتفاقی که در سال ۹۷ برایتان افتاد چه بود»

بهترین اتفاقی که در سال ۹۷ برایم افتاد همان انتشار زندگینامه ام در ترکیه بود.

بدترین اتفاق سال ۹۷ چه بود؟

بدترین اتفاقی که در سال ۹۷ افتاد درگذشت بسیای از هنرمندان بود. این مسئله برای خودم بسیار تلخ بود مخصوصا گویندگان فیلم و دوبلورها و بسیاری از هنرمندانی که می شناختم در این سال درگذشتند از این منظر سال ۹۷ سال خوبی نبود.آخرین اتفاق بد هم درگذشت خشایار الوند بود.

کدام سین را از بین تمام سین های سفره  هفت سین بیشتر دوست دارید؟

من سیب را خیلی دوست دارم.

چرا سیب؟

سیب نشانه سلامت است در حقیقت سیب نماد سلامتی و نشاط در زندگی است برای همین به سیب بیشتر از سین های دیگر سفره هفت سین علاقه دارم.

سیب هفت سین نشانه سلامتی است/امیدوارم سال ۹۸، سال رونق کتاب و کتابخوانی باشد/در گذشت خشایار الوند بسیار تلخ بود

دوست دارید چه کارهایی در حوزه ادبیات در سال ۹۷ انجام شود؟

برای خودم یک بخش مهم در سال ۹۷ این است که نوشتن رمانی را برای کودکان و نوجوانان آغاز کنم و جزء علاقه مندی ها و برنامه ریزی هایم در سال ۹۸ است که این کار را انجام دهم چون داستان های کوتاه زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته ام و دوست دارم با نوشتن رمان برای کودکان و نوجوانان مجموعه آثارم کامل شود.

دوست دارید چه اتفاقی در سال ۹۸ برای ادبیات بیفتد؟

دوست دارم فضای بازار کتاب امسال فعالتر از سال قبل شود؛ قیمت کاغذ متعادل شود.چون قیمت کتاب که بالا برود و کتاب کم منتشر شود فقط آسیب فرهنگی نمی بینیم بلکه از نظر اقتصادی هم آسیب می بینیم چون بسیاری از مشاغل پایین دست صنف چاپ هم آسیب می بینند امیدوارم سال ۹۸، سال رونق کتاب و کتابخوانی باشد سال پایین آمدن قیمت کتاب باشد سال انتشار کتاب های خوب برای همه مردم ایران و سال گذشتن از گذر از رنج های اقتصادی برای همه  مردم ایران باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیب هفت سین نشانه سلامتی است/امیدوارم سال ۹۸، سال رونق کتاب و کتابخوانی باشد/در گذشت خشایار الوند بسیار تلخ بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..