تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین فناوری استفاده شده در حافظه‌های رم شرکت Corsair +تصاویر

جدیدترین فناوری استفاده شده در حافظه‌های رم شرکت Corsair +تصاویر //////////////// دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Corsair به تازگی از اولین تراشه‌های حافظه رم خود با فناوری جدید چراغ‌های ال‌ای‌دی رونمایی کرد. این فناوری جدید به این چراغ‌ها اجازه می‌دهد در فضایی که پیش‌تر تنها چهار عدد از آن‌ها جا می‌شد، اکنون ۱۰۰ عدد جا شود. نام این قطعه حافظه جدید Dominator Platinum RGB است. Dominator Platinum RGB برای اولین بار در رویداد CES که ماه پیش برگزار شد، رونمایی شد. این حافظه‌های اکنون برای خرید در دسترس هستند.

با توجه به وجود این فناوری جدید، امکان بهبود عملکرد این حافظه در دستگاه نیز وجود دارد. البته ما این مسئله را تا منتشر شدن نتایج بنچمارک نخواهیم دانست. از آن‌جایی که این چراغ‌های متراکم انرژی کم‌تری استفاده می‌کنند به طور بالقوه به این تراشه‌های رم اجازه می‌دهند سریع‌تر عمل کنند.

حافظه‌های Dominator Platinum RGB در پک‌های مختلف دو، چهار و هشتایی در فراکنس‌ها و ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌شوند. عملکرد این حافظه‌ها تا ۴۸۰۰ مگاهرتز افزایش می‌یابد و این مسئله پیش از فرایند اورکلاک کردن (Overclock) است. مدل‌های با فرکانس بالاتر این تراشه حافظه هم اکنون در دسترس نیستند، اما باقی مدل‌ها را می‌توان از سایت شرکت سازنده آن خریداری کرد. قیمت‌های آنان نیز از ۱۵۹.۹۹ دلار شروع شده و تا ۱۵۶۴.۹۹ دلار برای حافظه ۱۶ گیگابایتی هشتایی ادامه می‌یابد.

شما هنوز هم می‌تواند از حافظه‌های ارزان قیمت‌تر استفاده کنید اما شرکت Corsair امیدوار است نام تجاری معروف آن و فناوری نوین ال‌ای‌دی کپلیکس (Capellix LEDs) استفاده شده در حافظه آن دلایل قانع کننده‌ای برای خریداری کردن محصولاتش باشد. به هرحال ممکن است این دلایل نتواند افراد زیادی را قانع کند اما این شرکت خریداران خاص خود را دارد. در ادامه چندین تصویر از این حافظه نورانی جذاب را مشاهده می‌کنید:

جدیدترین فناوری استفاده شده در حافظه‌های رم شرکت Corsair +تصاویر //////////////// دپویی

جدیدترین فناوری استفاده شده در حافظه‌های رم شرکت Corsair +تصاویر //////////////// دپویی

جدیدترین فناوری استفاده شده در حافظه‌های رم شرکت Corsair +تصاویر //////////////// دپویی

جدیدترین فناوری استفاده شده در حافظه‌های رم شرکت Corsair +تصاویر //////////////// دپویی

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

جدیدترین فناوری حافظه رم شرکت Corsair



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین فناوری استفاده شده در حافظه‌های رم شرکت Corsair +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..